نگاه ویژه آنچلوتی به یورو؛ شرایط هشت بازیکن را زیر نظر خواهد گرفت

0

رئال مادرید نیوز : یورو ۲۰۲۰ از جمعه شب آغاز می شود. کارلو آنچلوتی هر چند که این روزها در تعطیلات است اما با دقت بازیهای بازیکنان رئال در یورو را زیر نظر خواهد گرفت. در حقیقت هشت بازیکن رئال مادرید در یورو حضور خواهند داشت و کارلتو که می داند رئال مادرید بودجه محدودی دارد و دچار مشکلات مالی دارد، با دقت باید همه بازیکنان را زیر نظر بگیرد و در صورت نیاز از آنها در فصل آینده استفاده کند.

تمرینات پیش فصل رئال مادرید از ۱۵ تیر آغاز می شود اما طبیعتا بازیکنان حاضر در  یورو و کوپا آمه ریکا دیرتر به تمرینات اضافه می شوند. بنزما، واران، کورتوا، مودریچ، کروس، آلابا، هازارد و بیل هشت بازیکن رئال در کوپا آمه ریکا هستند.

هازارد و بیل به خصوص می توانند در یورو شرایط خود را تغییر بدهند. در حقیقت اگر رئال در نهایت نتواند امباپه را بخرد شاید کارلو چاره ای جز استفاده از هر دوی آنها در ترکیبش نداشته باشد.

هیچ کدام از اسپانیایی های رئال در یورو نیستند هر چند که شاید براهیم دیاز و آسنسیو به المپیک بروند و در مرداد در مسابقات توکیو حضور داشته باشند که البته کوبو را هم می توان به آنها اضافه کرد. فدریکو والورده، وینیسیوس، میلیتائو و کاسمیرو نیز چهار بازیکن رئال هستند که باید در کوپا آمه ریکا بازی کنند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

نگاه ویژه آنچلوتی به یورو؛ شرایط هشت بازیکن را زیر نظر خواهد گرفت

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ