کومان ، برگ برنده بارسلونا برای جذب دپای

0

بارسا نیوز – آینده دپای هنوز مشخص نشده است.

 

طبق گزارش موندو ، بارسلونا در هفته های گذشته انتقال اگوئرو ، امرسون و گارسیا را نهایی کرد و روز گذشته نیز خبر انتقال واینالدوم به پاریسن ژرمن به صورت رسمی اعلام شد اما هنوز خبری از دپای نیست. مهاجم تیم ملی هلند روز یکشنبه اولین بازی خود را در یورو انجام میدهد.

 

روز گذشته در مورد انتقال به بارسلونا از او سوال شد اما او توپ ها را به بیرون پرتاب کرد. دپای پیشنهاد های بهتری از یوونتوس و پاریس دریافت کرده اما در بارسلونا آنها نسبت به این معامله خوشبین هستند. ترس از تکرار داستان واینالدوم وجود دارد اما کومان میتواند یک برگ برنده باشد.

 

مربی بارسلونا یک مسئله اساسی است تا دپای پیشنهاد بارسلونا را قبول کند. کومان قبل از بازار تابستان ۲۰۲۰ سخت تلاش کرد تا دپای را به نیوکمپ منتقل کند اما سقف پرداخت حقوق ها و امتناع دمبله برای خروج قرضی باعث شد که بارسلونا نتواند وی را جذب کند.

 

در تاریخ ۴ می گزارش داده شد که دپای یک هفته در بارسلونا حضور داشته تا در قسمت بالای شهر یک خانه خریداری کند ، او در این مورد با دی یونگ و شخص کومان نیز صحبت کرده بود. بارسلونا برای جذب واینالدوم هیچوقت زیاد پیش نرفت و در نهایت راهی پاریسن ژرمن شد.

 

باشگاه احساس میکند که دپای میتواند باعث پیشرفت خط حمله تیم باشد و با توجه به محدویت های اقتصادی بهترین گزینه ممکن است. در بارسلونا هیچ ترسی از جذب دپای وجود ندارد.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار بارسلونا

کومان ، برگ برنده بارسلونا برای جذب دپای

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ