کاسیاس:«آربلوا گزینه هوشمندانه ای برای دستیاری آنچلوتی است»

0

رئال مادرید نیوز : ایکر کاسیاس کاپیتان اسبق رئال مادرید در مورد مسائل مختلف صحبت کرد و ثابت کرد که هر چقدر هم آربلوا به او بدی کرده باشد، کینه ای از او به دل ندارد.

فعلا در حال استراحت هستی؟” به این فکر نمی کنم. در بخش دیگری از زندگی ام هستم اما خوشحالم. متفاوت است اما خوشحال هستم.”

راموس:” مردم نظرات متفاوتی دارند اما این تصمیمی میان سرجیو و باشگاه است. او بازیکن بسیار ارزشمندی است که همه او را می شناسند و یکی از بهترین های دنیاست. امیدوارم که برای صلاح باشگاه بتوانند همدیگر را درک کنند و به نقطه اشتراک برسند. اطلاع زیادی از این مسئله ندارم. به عنوان یک هوادار و شخصی که فوتبال را دوست دارد، از نظر من سرجیو بازیکن بسیار ارزشمندی است اما باید موضع باشگاه را هم درک کرد. من اطلاعی ندارم چرا که در بنیاد خیریه رئال فعالیت می کنم. چه کسی از جدایی بیشتر لطمه می خورد؟ من به عنوان هوادار فوتبال بیشتر لطمه می خورم. دوست دارم که بماند اما آنها باید همدیگر را درک کنند.”

آنچلوتی:” مردی است که باشگاه را می شناسد. دو سال در این جا بوده و به دسیمای موعود رسیده است. از نظر من تصمیم بسیار صحیحی از جانب باشگاه است. مردی است که این جا را می شناسد و در میان مدیران و بازیکنان خیلی محبوب است. کارلو یک مربی بزرگ و باتجربه است که شخصیت خوبی دارد.”

دستیاری آنچلوتی:”در دوره اول زیدان این نقش را داشت. همه یادمان هست که چه موفقیتی حاصل شد. فکر می کنم که این اتفاقی عادی است. از آربلوا صحبت شده، نه؟ اقدام هوشمندانه ایست و مطمئنم که می تواند خیلی خوب کار کند. آیا من دوست دارم دستیار شوم؟ نه. تمایلی به بحث مربیگری ندارم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

کاسیاس:«آربلوا گزینه هوشمندانه ای برای دستیاری آنچلوتی است»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ