درها به روی ماندن راموس در رئال مادرید باز است؛ دو هفته کلیدی برای اینده کاپیتان

0

رئال مادرید نیوز : در فاصله شانزده روز به پایان قرارداد راموس با رئال مادرید به نظر می رسد که اخبار اخیر در این زمینه امیدوار کننده بوده است چرا که فلورنتینو پرز و کاپیتان رئال جمعه گذشته با هم ملاقات کردند. زمانی که به نظر می رسید که دو طرف از هم دور شده اند، این جلسه می تواند همه چیز را عوض کند. در حقیقت راموس همچنان منتظر رئال مادرید ماند و در حال حاضر به هیچ گزینه ای جز رئال فکر نمی کند. از سویی رئال که در ابتدا این حس را القا می کرد که زمان پیشنهادبرای تمدید انقضا شده اما حالا کوتاه آمده است.

حالا به گفته آس، رئال مادرید دستش را باز کرده است، به خصوص که واران که یک سال دیگر قرارداد دارد هیچ نشانه ای در مورد تمدید ارائه نداده است. مدیر رئال مادرید حس می کنند که واران می خواهد برود و می خواهند از فروش وی درآمدزایی کنند. رافا در حال حاضر در ترانسفرمارکت ۷۰ میلیون یورو می ارزد و رئال حس می کند که کسب این درآمد برایش مناسب است.

به نظر می رسد که راموس پذیرفته که قراردادش یک ساله با کاهش ده درصدی دستمزد تمدید شود و احتمال بالایی وجود دارد ک همچون مودریچ و لوکاس، قرارداد کاپیتان نیز تمدید شود. راموس انتظار قرارداد دو ساله را داشت اما در نهایت وقتی که فهمید رئال مادرید حاضر به پیشنهاد بهتری نیست، کوتاه آمد. حالا باید دید که آیا در دو هفته آینده خبر مثبتی را در این باره خواهیم شنید یا نه.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

درها به روی ماندن راموس در رئال مادرید باز است؛ دو هفته کلیدی برای اینده کاپیتان

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ