آیا چای ترش برای لاغر شدن خوبه؟

0

چای ترش خاصیت چربی‌سوزی داشته و به لاغری کمک می‌کند. اگر شما هم به دنبال راه‌حلی برای کاهش وزن و آب کردن چربی‌های اضافی بدن خود هستید، این مطلب برای شما است.

برخی انواع چای مانند چای ترش که به آن چای قرمز یا چای مکه نیز گفته می‌شود، خاصیت چربی‌سوزی دارند و به کاهش وزن و مبارزه با چربی شکم و پهلو کمک می‌کنند. همچنین به افرادی که اضافه‌وزن آن‌چنانی ندارند اما رژیم غذایی مصرفی‌ آن‌ها حاوی چربی و قند است، توصیه می‌شود از این چای به‌عنوان کنترل‌کننده وزن استفاده کنند.

نوشیدنی لاغری سریع مضرات چای ترش لاغر شدن کاهش وزن طرز تهیه دمنوش چای ترش رژیم کاهش وزن رژیم غذایی کاهش وزن راز لاغری خواص چای ترش برای لاغری خواص چای ترش چگونه لاغر شویم چربی سوزی شکم و پهلو بهترین روش کاهش وزن بهترین رژیم لاغری

مکانیسم اثر چای ترش روی کاهش وزن

  • مصرف چای ترش باعث پاک‌سازی بدن شده و با بیش‌تر کردن حجم ادرار و دفع باعث بهبود دستگاه گوارش می‌شود و به‌طور مستقیم بر سلامت دستگاه گوارش تاثیر گذاشته و باعث کاهش وزن و لاغری می‌شود.
  • چای ترش حاوی انواع آنتی‌اکسیدان‌ها است که این مواد تاثیر زیادی روی دفع چربی‌ها، بافت‌های مرده و آسیب‌دیده دارند.
  • چای ترش متابولیسم و سوخت‌وساز بدن را افزایش داده و باعث لاغری می‌گردد.
  • مصرف چای ترش باعث سرعت بخشیدن به دفع غذای مصرفی شده و در نتیجه، چربی موجود در آن را برای جذب، غیرقابل ‌دسترس می‌کند.
  • چای قرمز، حاوی ماده‌ای است که می‌تواند از جذب کربوهیدرات بکاهد.
  • جالب است بدانید علی‌رغم ارتباط مصرف چای ترش و لاغری، این دمنوش علاوه‌بر این‌که باعث دفع چربی‌ها می‌شود، به تقویت عضلات نیز کمک بسیار می‌کند.

نوشیدنی لاغری سریع مضرات چای ترش لاغر شدن کاهش وزن طرز تهیه دمنوش چای ترش رژیم کاهش وزن رژیم غذایی کاهش وزن راز لاغری خواص چای ترش برای لاغری خواص چای ترش چگونه لاغر شویم چربی سوزی شکم و پهلو بهترین روش کاهش وزن بهترین رژیم لاغری

مقدار مصرف چای ترش برای لاغری

مقدار مصرف چای ترش برای لاغر شدن روزی ۲ بار صبح و شب به میزان ‌یک فنجان است. این دمنوش را به مدت ۱۰ روز مصرف کنید و سپس بین آن‌ یک وقفه ۵ روز بگذارید و بعد از آن مجددا به همان شیوه مصرف کنید.
توجه داشته باشید که چای ترش به‌دلیل طبع سردی که دارد، باعث کاهش فشارخون، سستی و رخوت بدن می‌شود، پس از زیاده‌روی در مصرف آن اجتناب کنید.

در پایان لازم به ذکر است مصرف چای ترش به‌ تنهایی، نمی‌تواند سبب لاغری شود. این چای در کنار رژیم غذایی مناسب و داشتن تحرک کافی می‌تواند به‌ عنوان یک نوشیدنی رژیمی و کم‌کالری به فرایند لاغری شما سرعت بخشیده و همزمان به تقویت سیستم ایمنی بدن شما کمک کند.

منبع : مجله دلتا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ