پیام های واران، بنزما، مارسلو و سایر رئالی ها برای وداع با راموس

0

رئال مادرید نیوز : پیام های بازیکنان رئال مادرید برای وداع با راموس را مرور می کنیم:

لوکاس وازکز:”دوست، کاپیتان، اسطوره.”

براهیم دیاز:”کاپیتان راموس.”

واران:”اسطوره ای زنده و کاپیتان نسلی مملو از جام. از تو خیلی چیزها یاد گرفتم و خوشایند بود که زوج مکمل تو باشم. تبریک به خاطر همه این سالها در رئال مادرید. به شکل فوق العاده ای از تیم دفاع کردی و گلهای بزرگی به ثمر رساندی. احترام برای تو سرجیو راموس.”

بنزما:” فراتر از یک کاپیتان، دوست من، برادر من، ممنون از همه لحظاتی که در کنار هم در راه موفقیت رئال مادرید داشتیم. برایت آرزوی موفقیت دارم اسطوره.”

ایسکو:” ممنون از هدایت کردن این تیم و این نسل به سمت پیروزی. ممنون از دقیقه ۹۳ که همه چیز را عوض کرد. ممنون که یک هم تیمی و یک کاپیتان خوب بودی. برایت در دوره جدیدت و ادامه زندگی ات آرزوی موفقیت دارم.”

مارسلو:”اوه کاپیتان! کاپیتان من! برادر من! ممنون از همه چیزهایی که با هم به اشتراک گذاشتیم و همه چیزهایی که به من یاد دادی و همه چیزهایی که در این سالها با هم به دست آوردیم. برادر، برایت آرزوی بهترین ها را دارم.تو لیاقتش را داری. اسطوره!”

سرجیو رگیلون:” بچه های آکادمی با دیدن بازی تو بزرگ شدند و رویایشان این بود که روزی هم تیمی تو باشند. خوش شانس بودم که به آرزویم رسیدم و فهمیدم که چه لیدر و بازیکن فوق العاده ای هستی. ممنون از همه کارهایی که برای تیم کردی. اسطوره سپید.”

کروس:”بهترین! مدافع! تاریخ!”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

پیام های واران، بنزما، مارسلو و سایر رئالی ها برای وداع با راموس

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ