رویایی که راموس به آن نرسید: ماندن در رئال تا ۲۰۲۲

0

رئال مادرید نیوز : سرجیو راموس از رئال مادرید رفت. او به گفته خودش انتظار قرارداد دو ساله را داشت تا در کنار خانواده اش احساس آرامش داشته باشد اما پرز پیشنهاد یک ساله را داد و وقتی که راموس گفت که قرارداد یک ساله را می پذیرد، پرز گفت که مدت زمان این پیشنهاد انقضا شده است آن هم در حالی که در حال حاضر از خسوس وایخو (!) به عنوان جانشین راموس اسم برده می شود و نمی دانیم ماندن راموس چه مشکلی برای تیم ایجاد می کرد به خصوص که آلابا بازیکن آچارفرانسه ایست که می توانست در پست دفاع چپ و هافبک میانی هم بازی کند و حتی ماندن راموس هم گزندی در مورد بازیکن اتریشی ایجاد نمی کرد.

به هر صورت حالا یکی از کامنت های اینستاگرامی راموس در سال ۲۰۱۸ خطاب به لوکاس وایرال شده است. لوکاس در اردوی پیش فصل تصویری از خودش با بازوبند رئال منتشر کرده بود است و راموس خطاب به وی نوشته بود:”چهار سال دیگر منتظر باشید و بازوبند را به شماها می دهم (کارواخال، ناچو و …)”

در حقیقت با رفتن راموس در حال حاضر ناچو رسما کاپیتان چهارم تیم است اما راموس به گفته خودش منتظر بوده که تا حداقل ۲۰۲۲ در رئال باشد اما به رویایش نرسید. در حقیقت راموس دوست داشت که تا سال ۲۰۲۳ یعنی بعد از جام جهانی در رئال باشد و بعد از آن از فوتبال بازنشسته شود. خواسته ای که برای گلزن دسیما و بازیکنی تاریخ ساز نظیر او خواسته عجیبی نبود و در نهایت پذیرفت که پیشنهاد یک ساله را برای ماندن در رئال بپذیرد اما پرز به او گفت که تاریخ انقضای این پیشنهاد گذشته است!

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

رویایی که راموس به آن نرسید: ماندن در رئال تا ۲۰۲۲

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ