«مهم پول راموس نیست بلکه چیزی است که به تیم اضافه می کرد»

0

رئال مادرید نیوز : مسیر سرجیو راموس و رئال مادری داز هم جدا شد. کاپیتان بزرگ باز خواهد گشت. خودش هم گفت:” این یک خداحافظی نیست بلکه یک به امید دیدار است. دیر یا زود باز خواهم گشت.” این پیام یک تهدید نیست. راموس بخش مهمی از رئال مادرید است. او همان کسی است که روحیه پیروزی را در تاریخ مدرن رئال با گل دقیقه ۹۳ در لیسبون ایجاد که به دسیما تبدیل شد. چه می شد اگر آن ضربه سر به گل تبدیل نمی شد؟ اول از همه این که احتمالا به آینده راموس در رئال مادرید و ماندنش در تیم عمیقا ضربه می خورد.

فلورنتینو پرز در مراسم وداع راموس تایید کرد که برای او وداع کردن مشکل بوده است. از سویی به نظر می رسد که رفتن راموس کمی زودهنگام بوده چرا که هیچ کس انکار نمی کند که می توانست دو، سه سال دیگر در بالاترین سطح بماند. آسان این است که برخی بگویند که رفتن کاپیتان بزرگ به خاطر بحث مالی بوده است. اما داستان چیز دیگری است. بحث این نیست که کاپیتان چه مبلغی باید دریافت می کرد بلکه بحث این است که چه مفهومی برای تیم داشت.

فلورنتینو پرز در مصاحبه های اخیرش پس از ماجرای شکست سوپرلیگ گفته بود:” اگر حرکت نکنی، همه چیز روی سرت خراب می شود.” در حال حاضر مشکلات مالی به خاطر کرونا و سرمایه گذاری برای استادیوم باعث شده تا با چنین اقداماتی درخت را سبک تر کرد. رئال مادرید آینده بدون زیدان و مهمتر از آن بدون راموس خواهد بود. شماره چهار با شخصیتش در رختکن نقش مهمی داشت و باعث شد تا پروژه کاهش دستمزد برای کل تیم متوقف شود یا پس از حذف مقابل اژاکس جلوی مدیر بایستد و پاسخش را داد یا حتی علیه مربیانی نظیر کونته موضع گرفت. رئال مادرید بدون مشکل در مقابل وداع برخی از اسطوره های بزرگش اقدام کرده است : دل بوسکه، هیرو، رائول، کاسیاس ، زیدان و … در مورد راموس هم همین طور خواهد بود. اما ههمان طور که خودش گفت و مثل مواردی مشابه باز خواهد گشت چرا که راموس بخشی از تاریخ رئال مادرید است.

مارکو رویز

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

«مهم پول راموس نیست بلکه چیزی است که به تیم اضافه می کرد»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ