پرز در نقش آقای دوربینی؛ حضور در تقریبا همه عکس های وداع راموس!

0

رئال مادرید نیوز : در مراسم وداع راموس با رئال مادرید عکس های زیادی گرفته شد. در حقیقت راموس چه تنهایی، چه با خانواده اش و چه با فلورنتینو پرز عکس های زیادی گرفت اما عجیب این است که در عکس هایی که توسط سایت رسمی رئال مادرید منتشر شده فقط در سه عکس، کاپیتان به تنهایی دیده می شود و در یازده عکس دیگر فلورنتینو پرز یا به تنهایی حضور دارد یا در حاشیه تصویر است. به طور مثال هیچ عکسی از راموس در کنار ۲۲ جامش نیست در حالی که به طور مثال در برخی از این جام ها پرز، مدیر رئال نبوده و راموس در دوره کالدرون جام ها را برده است!

در این مراسم به علت کرونا به جز عکاسان سایت رسمی رئال مادرید عکاس دیگری حضور نداشته است و به همین خاطر عکس های سایت رسمی رئال مادرید تنها مرجع عکس های مراسم است. اگر کسی کلا این عکس ها را ببیند و اطلاعی از ماجرا نداشته باشد فکر می کند که مراسم مربوط به معارفه یا تودیع پرز بوده است چرا که آقای دوربینی تقریبا در همه عکس های منتشر شده حضور دارد. به هر صورت برای این که کمی هم از زیر سایه پیرمرد پرحاشیه بیرون بیاییم، چند عکس از وداع راموس با هوادارانی که منتظرش بودند و  عکسی که کاپیتان از خودش در کنار جامها در اینستاگرام منتشر کرده را هم با هم مرور می کنیم!

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادریدساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادریدساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادریدساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

پرز در نقش آقای دوربینی؛ حضور در تقریبا همه عکس های وداع راموس!

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ