عمق فاجعه در استقلال؛ پول ام آر آی ندارند!

0

پایگاه خبری فوتبالی – صحبتهای امروز فرهاد مجیدی، عمق فاجعه مالی و مدیریتی در استقلال را نشان می‌دهد.

به گزارش فوتبالی، فرهاد مجیدی امیدوار بود بعد از حرفهای او درباره وضعیت بحرانی استقلال، مدیران این تیم دست به کار شوند و برای حل مشکلات این باشگاه قدیمی با طرفداران بیشمار قدمی بردارند منتهی به خاطر شرایط پیش‌آمده برای رئیس سابق هیات مدیره استقلال، این باشگاه به لحاظ مالی روزهای وحشتناکی را تجربه می‌کند.

مجیدی به این نکته اشاره کرده که مدیریت باشگاه حتی حاضر نیست دست به جیب شود و برای استقلال، رقمی کمتر از یک میلیون تومان هزینه کند:” برای یک ام آر آی ساده که هزینه‌اش به یک میلیون تومان هم نمی‌رسد، مدیریت خبر می‌دهد که پول ندارد.” شاید باشگاه حاضر به هزینه کردن باشد اما حق امضاها هنوز ظاهرا مشکل دارد و یا اینکه واقعا باشگاه آه در بساط ندارد.

فرهاد که شدیدا از این وضعیت گلایه دارد، در بخش پایانی صحبتهای امروزش خواهان کناره‌گیری مددی از مدیرعاملی استقلال به ضورت غیرمستقیم شده و البته به صورت مستقیم نامی از مددی نبرده است:” وقتی نمی‌توانید یا بلد نیستید، چرا صندلی مدیریت استقلال را رها نمی‌کنید؟ استقلال برای شما چه دارد که حاضرید همه این اعتراض‌ها را تحمل کنید و بمانید؟! واقعا همه ما را در شرایط آچمز قرار دادند. مدیری که حاضر نیست برای یک میلیون تومان دست به جیب شود، چرا باید مدیر استقلال باشد؟ چرا باید آبروی همه ما در گروگان این افراد باشد؟”

البته در چند روز گذشته خبر آمده بود که مجیدی از جیبش پول آب معدنی و ناهار و خورد و خوراک بازیکنان را می‌دهد.

۱۹۸۴

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

عمق فاجعه در استقلال؛ پول ام آر آی ندارند!

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ