آنچلوتی به دنبال پیدا کردن پست ایده آل آلابا در رئال مادرید

0

رئال مادرید نیوز : داوید آلابا بازیکن اتریشی فعلا تنها خرید فصل رئال مادرید بوده است. این بازیکن در دوران فوتبالش در پست های مختلفی استفاده کرده است و حالا آنچلوتی باید سعی کند که بهترین پست را برای او در ساختار ترکیب رئال پیدا کند. او توان حضور در پست دفاع چپ، دفاع میانی و هافبک میانی را هم دارد.

فعلا در پست دفاع چپ همه چیز به رفتن مارسلو بستگی دارد. بازیکن برزیلی سه فصل ضعیف را داشته و وقتش است که با هواداران رئال وداع کند اما در مقابل ماندن مقاومت می کند و می خواهد تا پایان قراردادش یعنی تا ۲۰۲۲ در تیم بماند. اگر مارسلو برود، مندی دفاع چپ فیکس تیم خواهد بود اما آلابا می تواند رقیبی جدی برای وی باشد. میگل گوتیرز از آکادمی هم می تواند برای حضور در ترکیب رقابت کند. آلابا از مندی در فاز هجومی بهتر است و  سانترهای خوبی دارد. از طرفی با رفتن راموس و احتمال جدایی واران رئال در پست دفاع میانی کمبود بازیکن دارد. ناچو و میلیتائو دیگر گزینه ها هستند و در مورد بازگشت وایخو صحبت می شود. اگر پائو تورس یا کونده در پست دفاع میانی خریده نشوند به نظر می رسد که محتمل ترین پست برای الابا در رئال مادرید پست دفاع میانی خواهد بود که می تواند زوج میلیتائو یا ناچو باشد.

از سویی در پست هافبک میانی نیز آلابا می تواند به کروس، کاسمیرو یا مودریچ فرصت استراحت بدهد. در حقیقت این سه هافبک در سالهای اخیر بدون استراحت بازی کرده اند و داوید می تواند به آنها فرصت استراحت بدهد. آنچلوتی تجربه استفاده از آلابا در خط هافبک در بایرن را دارد و به خوبی این بازیکن را می شناسد. حالا باید دید که کارلتو چه پستی را برای وی در نظر می گیرد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

آنچلوتی به دنبال پیدا کردن پست ایده آل آلابا در رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ