لونین:«فصل خوبی نبود و احساس خستگی دارم؛ بازیهای کاسیاس و بوفون را آنالیز می کنم»

0

رئال مادرید نیوز : اندری لونین دروازه بان اوکراینی رئال مادرید با ال پایس صحبت کرد.

خط خوردن از یورو در آخرین لحظه :” خیلی حیف شد چرا که به یورو خیلی نزدیک بودم اما در نهایت حضور نخواهم داشت اما وقتی که در کل سال بازی نکردی، بد نیست که کمی استراحت کنی و با انگیزه آماده فصل بعد شوی.”

وقتی بازی نمی کنی، بیشتر تمرین می کنی؟” وقتی بازی نمی کنی و به اندازه کافی نمی توانی کمک کنی حس خوبی ندارم. ناراحت هستم و حس خوبی نسبت به فصل قبل ندارم. احساس خستگی دارم. لذت نمی برم. زمانی که می بینی زیاد بازی نکردی ترجیح می دهی که کمی بیشتر تلاش کنی و سرسختانه تر کار کنی و کمی خسته تر شوی. تلاش و تمرین به من کمک می کند. اگر تمرین نمی کردم شرایط برایم بدتر بود.”

فصل بعد بدون زیدان اما با امید بیشتر:” باید با ذهنی آماده بازی کنم. وقتی مربی عوض می شود چیزهایی تغیر می کنند. انگیزه بالایی دارم و چالش بزرگی پیش رویم است. مربی دیگری آمده و باید ارزشهایم را نشان بدهم. آماده یک سال مشکل هستم تا بجنگم ، خودم را نشان بدهم و منتظر فرصتم بمانم.”

توصیه های زیدان:” ما بچه نیستیم که وقتی بازی نمی کنیم نیاز به کمک داشته باشیم اما چند بار با هم صحبت کردیم. درون دروازه زیاد نمی تواند توصیه ای به من داشته باشد چرا که مربی دروازه بان های خیلی خوبی داشتیم و او هم یکی از بهترین هافبک های دنیاست. گاهی در تمرینات بیشتر می ماندم تا روی کارر با پاهایم کار کنم و او گاهی به من توصیه می داد که باید چه کار کنم و چطور تکنیکم بهتر شود. او در مورد سبک بازی با من صحبت می کرد.”

آنالیز بازیها و حریفان:” برای خودم آنالیز می کنم. می دانم که چه چیزی را دوست دارم و چه چیزی را دوست ندارم. این که می خواهم بهتر شوم و باید چه کار کنم و چه نقاط ضعفی دارم. وقتی بازی می کنم، بازیهایم را دو، سه بار می بینم. وقتی بازی نمی کنم، فوتبال های دیگر را می بینم وشرایط دروازه بان ها را بررسی می کنم. ویدیوهای متفاوتی از تمرینات دروازه بان ها یوتیوب را می بینم، از مکزیک گرفته تا مدارس اسپانیا، آلمان، اوکراین و … بازیهای دخیا، کاسیاس، بوفون و کمی نویر و ترشتگن را می بینم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

لونین:«فصل خوبی نبود و احساس خستگی دارم؛ بازیهای کاسیاس و بوفون را آنالیز می کنم»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ