پرز، میاتوویچ و سالگادو در مراسم یادبود مدیر سابق رئال مادرید با ۱۵ ماه تاخیر

0

رئال مادرید نیوز : لورنزو سانز مدیر اسبق رئال مادرید پانزده سال پیش به علت ابتلا به کرونا درگذشت و شرایط بحرانی بیماری کرونا باعث شد تا امکان برگزاری مراسم وجود نداشته باشد و حالا پس از ۱۵ ماه با توجه به بود شرایط کرونا در اسپانیا با توجه به واکسیناسیون بالاخره مراسمی به یاد وی برگزار شد.

فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید که در سالهای اخیر رابطه اش را با سانز بهبود بخشیده بود به همراه بوتراگوئنو مدیر روابط عمومی رئال مادرید، میاتوویچ بازیکن و مدیر ورزشی اسبق رئال که در دوره سانز (۱۹۹۵ تا ۲۰۰۰) در تیم بازی می کرد و سالگادو، داماد خانواده سانز و بازیکن سابق رئال در مراسم حضور یافتند. طبیعتا فرناندو سانز پسر مدیر اسبق رئال و بازیکن اسبق رئال هم در این مراسم حضور داشت.

سانز یکی از موفق ترین مدیران تاریخ رئال با کسب دو چمپیونزلیگ در پنج سال بود. در حقیقت خریدهایی نظیر شوکر، سیدورف، ردوندو، روبرتو کارلوس یا خود میاتوویچ به معنی شروع دوران مدرن رئال بود. پرز بعد از او دوره خریدهای کهکشانی را راه انداخت اما سانز بدون تردید با ایده هایش یکی از مهمترین مدیران تاریخ رئال مادرید است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادریدساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادریدساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

پرز، میاتوویچ و سالگادو در مراسم یادبود مدیر سابق رئال مادرید با ۱۵ ماه تاخیر

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ