نقشه کثیف واران: می‌خواهد در تابستان ۲۰۲۲ رایگان جدا شود تا پولی دست رئال را نگیرد!

0

رئال مادرید نیوز : در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل چلسی وقتی از واران در مورد آینده اش پرسیده شد، گفت:” آینده من مشخص است اما در حال حاضر روی پایان فصل تمرکز دارم.”

در حقیقت رئال مادرید از ماه نوامبر تلاش می کند تا قرارداد واران را تمدید کند اما به نظر می رسد که شرایط آسان پیش نمی رود چرا که گروه CAA Sports که وکالت وی را به عهده دارند، تمایلی به پیشرفت مذاکرات ندارند. رئال مادرید با توجه به تردیدها در مورد آینده واران و راموس تصمیم گرفت که آلابا را به خدمت بگیرد تا نگرانی کمتری در مورد شرایط دفاعی خود داشته باشد.

واران ۲۸ ساله یک دهه در رئال مادرید حضور داشت و حالا به نظر می رسد که تصمیم قطعی خود را برای ترک رئال و حضور در لیگ انگلیس یا پی اس جی گرفته است. پیشنهاد مالی رئال به واران بیشتر از دستمزد سالانه ۵.۵ میلیونی اوست اما به نظر می رسد که در حال حاضر برای واران مسائل مالی اهمیت زیادی ندارند. او می خواهد از رئال برود و به همین خاطر به جدایی اصرار می ورزد. از سویی واران حس می کند که مورد حمایت هواداران نیست و از انتقادها به خاطر عملکردش مقابل سیتی دلخور است. حالا کارلوس کارپیو خبرنگار مارکا گزارش داده است که در حال حاضر واران می خواهد در این تابستان در رئال بماند تا در تابستان ۲۰۲۲ رایگان از رئال برود و البته خودش هم مبلغ قابل توجهی را از باشگاه بعدی خود به عنوان پاداش انتقال دریافت کند. اتفاقی که به هیچ وجه به سود رئال نیست چرا که در این صورت رئال مادرید درآمد حداقل ۵۰ میلیونی از فروش وی را از دست می دهد. در حقیقت تصمیم واران به شدت خودخواهانه و ناخوشایند است.  البته چنین رفتاری در میان فوتبالیست های دنیا به شدت باب شده است. به طور مثال آلابا نیز رایگان از بایرن به رئال آمد.

اما اگر واران رضایت بدهد که در همین تابستان از رئال مادرید جدا شود، با توجه به این که کاپیتان راموس هم از تیم رفته شرایط دفاعی رئال کاملا دگرگون می شود.  آلابا هر چند که توان حضور در پست های دیگر را هم دارد اما از نظر مدیران رئال برای حضور در پست دفاع میانی خریده شده است. ناچو و میلیتائو دیگر مدافعان میانی تیم هستند که هر دو در مقطع پایانی فصل ۲۱-۲۰ نقش مهمی داشتند و عملکرد خوبی از خود ارائه دادند. برای مدافع میانی چهارم دو راهکار وجود دارد: یکی از این که وایخو از قرارداد قرضی با گرانادا برگردد تا آنچلوتی او را در اردوی پیش فصل زیر نظر بگیرد، گزینه دیگر این است که چوست، مدافع میانی کاستیا و قهرمان چمپیونزلیگ جوانان به تیم بزرگسالان بیاید.  البته خرید یک مدافع باتجربه تر هم می تواند یکی از گزینه ها باشد. پائو تورس از ویارئال یکی از گزینه هاست اما قیمتش ۶۵ میلیون یوروست. قیمت ۸۰ میلیونی ژول کونده نیز شرایط را مشکل می کند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

نقشه کثیف واران: می‌خواهد در تابستان ۲۰۲۲ رایگان جدا شود تا پولی دست رئال را نگیرد!

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ