آس: حضور دو رئالی در تیم المپیک اسپانیا قطعی است

0

رئال مادرید نیوز : آس گزارش داده است که دنی سبایوس و مارکو اسنسیو دو بازیکن رئال قطعا در لیست تیم المپیک اسپانیا برای یورو حضور خواهند داشت. این لیست سه شنبه اعلام می شود.

در حقیقت دو بازیکن رئال جزء سه استثنای بازیکنان بالای ۲۴ سال خواهند بود. البته پنج تا شش بازیکن حاضر در یورو هم در لیست هستند که دنی اولمو از لایپزیش و اویارزابال از سوسیه داد هم در لیست قرار می گیرند. اریک گارسیا، پائو تورس، اونای سیمون و پدری نیز شانس زیادی برای حضور در لیست دارند. تصمیم نهایی هنوز گرفته نشده و باید شرایط بازیکنان در تیم ملی اسپانیا در نظر گرفته شود چرا که ممکن است مصدوم شوند.

البته مایورال در لیست قرار نمی گیرد چرا که باشگاه رم اجازه حضورش را نمی دهد. رودریگو هرناندز، فابیان رویز و فران تورس هم به خاطر مخالفت باشگاه هایشان حضور ندارند.بر اساس قوانین دولت اسپانیا باشگاه های اسپانیایی حق ندارند که اجازه حضور بازیکنانشان در تیم المپیک را ندهند در حالی که بازیکنان خارجی با چنین محدودیتی مواجه نیستند.

سبایوس بعید است که جایی در ترکیب رئال در فصل آینده داشته باشد چرا که اودگارد جلوتر از اوست و رئال می خواهد از فروش دنی ۳۰ میلیون یورو درآمدزایی کند اما با حضور احتمالی آسنسیو در المپیک در نیمه اول مردادماه، آنچلوتی یکی از بازیکنان مهمش را در اردوی پیش فصل نخواهد داشت. سرجیو راموس کاپیتان اسبق رئال مادرید نیز مطابق پیش بینی های قبلی در المپیک حضور نخواهد داشت و به آرزویش نمی رسد.

البته سبایوس و آسنسیو تنها رئالی های حاضر در المپیک نیستند بلکه کوبو نیز به تیم ژاپن ملحق خواهد شد. رئال اجازه حضور وینیسیوس، رودریگو و میلیتائو در المپیک را نداده است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

آس: حضور دو رئالی در تیم المپیک اسپانیا قطعی است

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ