بحران وحشتناک در پرسپولیس/ منتظر اتفاقات بد باشید؛ این خط و این هم نشان!

0

پرسپولیس نیوز

این درحالیست که مدیران باشگاه پرسپولیس بارها اعلام کرده اند پول رادوشوویچ آماده است و به محض بازگشت به ایران آن را دریافت خواهد کرد.

البته این گلر کروات به صورت کامل در جریان بحران ۶۸۰ هزار دلاری در باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است و به همین خاطر قصد بازگشت ندارد.

هیئت مدیره پرسپولیس در روزهای گذشته جلساتی با کارگزار این باشگاه برای تعیین تکلیف همکاری طرفین در فصل آینده برگزار کرد که این جلسه نیز بدون خروجی خاصی به پایان رسیده است.

پرسپولیسی‌ها امیدوارند با تعیین تکلیف وضعیت کارگزار برای فصل آینده، مبلغی را به‌عنوان پیش پرداخت از این شرکت یا اسپانسر جدید (در صورت فسخ قرارداد با کارگزار فعلی) دریافت و مشکل پرداخت مطالبات کالدرون و همچنین پرداختی به بازیکنان این تیم را حل کنند. اتفاقی که هنوز رخ نداده و تلاش سرخپوشان در این راه بی‌نتیجه بوده است.

باشگاه پرسپولیس علاوه بر طلب ۵۸۰ هزار دلاری کالدرون، طبق رأی دادگاه عالی ورزش تا چهار روز آینده باید حدود ۱۰۰ هزار دلار به خواکین، دستیار کالدرون پرداخت کند. این وضعیت در حالی است باشگاه پرسپولیس فعلاً هیچ پولی ندارد و در یکی از بحرانی‌ترین شرایط چند سال اخیر گرفتار شده است.

مهلت فیفا هم رو به پایان است و مدیران پرسپولیس هنوز نتوانسته اند راهکاری برای فراهم کردن طلب مربی آرژانتینی و دستیارانش پیدا کنند.

ادامه این روند و پایان مهلت فیفا می تواند تبعات سنگینی برای باشگاه پرسپولیس به دنبال داشته باشد.

جرائمی همچون بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس یکی از چالش هایی است که می تواند این تیم را با دردسربزرگی مواجه کند.

حدود ۸ ماه از حضور جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری به عنوان تیم جدید مدیریتی در باشگاه پرسپولیس می‌گذرد اما بر کسی پوشیده نیست که طی این مدت، این مدیران به جای حل مشکلات مالی باشگاه و استفاده از پتانسیل‌های برند پرسپولیس برای درآمدزایی، ساده ترین راه را انتخاب کردند و با قرض‌های  میلیاردی باشگاه را اداره کردند و وقتی که کفگیر قرض گرفتن به ته دیگ خورد، شماره کارت اعلام کرده‌اند تا هواداران کمک نقدی کنند اما به راستی ریشه مشکلات مالی پرسپولیس کجاست و چرا مدیران این باشگاه در جهت حل آن قدمی برنمی‌دارند؟

ایراد کارکجاست؟ شاید مقصر اصلی وزارت ورزش و جوانان باشد که هیچ برنامه مشخصی برای انتخاب هیئت مدیره باشگاه های بزرگ پرسپولیس و استقلال ندارد.

اغلب مدیران باشگاه پرسپولیس در سال های اخیر با وعده حل مشکلات مالی بر سر کار آمدند اما نه تنها درآمدی حاصل نکرده‌اند، بلکه به جای وصول طلب‌های نقد، به دنبال مسائل دیگری بودند و حالا…

بعید به نظر می رسد جعفرسمیعی و همکارانش بتوانند در این مدت کوتاه پول طلب گابریل کالدرون را پرداخت و از جریمه سنگین فیفا رهایی پیدا کنند. این خط و این هم نشان!

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

بحران وحشتناک در پرسپولیس/ منتظر اتفاقات بد باشید؛ این خط و این هم نشان!

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ