معرفی شغل تزریق پلاستیک در کارستون +فیلم

0

یکی از کسب و کارهایی که الان تو ایران در مقایسه با کشورهای همسایه خیلی سود داره تزریق پلاستیکه.

تقریبا همه قطعات پلاستیکی که بطور روزمره ازشون استفاده میکنیم با استفاده از تکنولوژی تزریق پلاستیک ساخته شدن. از قطعات خودرو و لوازم آشپزخانه گرفته تا لوازم برقکشی ساختمان و لوازم بسته‌بندی.

اولین نکته‌ای که برای کسب و کار تزریق پلاستیک مهمه داشتن ایده برای ساخت قالبه. بعد باید ایده تون رو تو اداره ثبت اختراع حتما ثبت کنید تا کسی نتونه اونو کپی کنه. بعد از طراحی سه بعدی باید اونو به یه قالبساز سفارش بدید تا یه قالب برای تزریق پلاستیک بسازه. هزینه ساخت قالبهای معمولی و ساده از ۴۰ تا ۶۰ میلیون و قالبهای پیچیده تا ۷۰۰ میلیون هم متغییره.

برای شروع این کار حداقل به ۱۰۰ متر فضای سرپوشیده و ۳۰۰ میلیون سرمایه اولیه نیاز دارید که حدود ۲۰۰ میلیون اون صرف خرید یک دستگاه دست دوم تزریق پلاستیک و ابزارآلات دیگه مثل آسیاب میشه و با ۱۰۰ میلیون دیگه هم باید مواد اولیه برای تولید رو خریداری کنید.

مشاغل پر سود لیست کارهای کارستون کسب و کار پر سود کارستون قیمت دستگاه های تزریق پلاستیک طرح توجیهی کسب و کار طرح توجیهی رایگان طرح توجیهی طرح توج شغل پر سود درآمد تزریق پلاستیک پیشنهاد کار تولیدی پر سود پر سودترین کار از کجا شروع کنم آموزش درآمد پر سود

درآمد تزریق پلاستیک چقدر است

با خلاقیت و داشتن ایده جذاب و بازاریابی مناسب میتونید ماهی ۳۰ تا ۴۰ میلیون سود کنید و در صورتی که بتونید لوازم خاص و ویژه‌ای رو تولید کنید سودتون تا ۴ برابر این مقدار هم افزایش پیدا میکنه.

برای شروع این کسب و کار حتما باید یه دوره ۶ ماهه کنار یک استادکار کارآموزی کنید تا همه تنظیمات دستگاه مثل دما، مکان، زمان، سرعت و فشار رو کامل یاد بگیرید.

برای گرفتن مجوز هم باید به اداره صنایع و معادن شهرستان مراجعه کنید.

یادتون باشه، برای شروع هرکسب وکاری، مدتی شاگردی، مطالعه و مشورت با خبره های اون کار شرط موفقیته.

دانلود

اطلاعات اجمالی

حداقل نیروی انسانی: یک نفر
سرمایه در گردش: ۱۰۰ میلیون تومان
بازگشت سرمایه: یک سال
میزان ریسک: پایین
متراژ مورد نیاز: ۱۰۰ متر مربع
سرمایه اولیه: ۲۰۰ میلیون تومان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ