رئال مادرید همچنان بدون تصمیم در مورد مایورال و رینیر

0

رئال مادرید نیوز : به قرضی هایی که در این تابستان به رئال مادرید برمی گردند باید دو اسم را اضافه کرد: بورخا مایورال و رینیر ژسوس.

در حقیقت این دو بازیکن در فصل ۲۱-۲۰۲۰ به صورت قرضی در رم و دورتموند بازی کردند و یک سال دیگر با باشگاه هایشان قرارداد دارند اما رئال می تواند با باشگاه هایشان به توافق برسد که قراردادهایشان را فسخ کنند و برگردند تا در رئال بمانند یا به تیمی دیگر بروند.

مایورال در اولین فصلش در رم در ۲۳۲۰ دقیقه ۱۷ گل زد و هفت پاس گل داد و به طور متوسط هر ۹۷ دقیقه روی یک گل نقش داشت.  رم برای فصل بعد هم روی او به شکل ویژه ای حساب می کند. رم در تابستان ۲۰۲۲ می تواند با پرداخت ۲۰ میلیون یورو قرارداد قرضی او را به حالت قطعی در بیاورد. رئال فعلا ترجیح می دهد که مایورال در رم بماند چرا که در همان جا خوب کار می کند و می تواند قیمتش را افزایش دهد تا در تابستان ۲۰۲۲ حتی اگر رم او را نخواست، تیمی دیگر به سراغش برود.

اما شرایط برای رینیر کمی متفاوت است. بازیکن برزیلی فقط ۳۳۹ دقیقه در دورتموند بازی کرد که یک گل و یک پاس گل داشت. رئال حس می کند که خوب نیست که رینیر یک فصل دیگر در تیمی بماند که بازی نمی کند به خصوص که رئال برای خرید این بازیکن ۳۰ میلیون یورو هزینه کرد. رئال برای بازیکنانی نظیر دی فروتوس، دنی گومز و خاوی سانچز یا همچنین رگیلون در تاتنهام می تواند بند بازگشت را اعمال کند اما بعید است که این اتفاق رخ بدهد. به خصوص که با ماندن مارسلو و حضور مندی دیگر نیازی به تغییر در پست دفاع چپ نیست.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

رئال مادرید همچنان بدون تصمیم در مورد مایورال و رینیر

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ