اخباری – قایدی؛ دوئل جذاب در آزادی

0

پایگاه بری فوتبالی- محمدرضا اخباری که در بازی رفت سه گل از استقلال خورد، امیدوار است در این دیدار نتایج دور رفت را جبران کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، دروازه‌بان تیم تراکتور که این فصل درخشش ویژه‌ای داشته، باتوجه به ضعف مدافعان تراکتور نتوانسته در جدول کلین شیت ها جایگاه مناسبی داشته باشد اما با این حال نمایش‌های او بارها و بارها مانع از شکست پرگل تراکتور شده است.

 نکته جالب درباره اخباری این است که او با درخشش در فصل جاری نظر کادرفنی تیم ملی را هم جلب کرد و مسافر منامه نیز شد تا در کنار نیازمند، بیرانوند و عابدزاده خط دروازه تیم ملی را تشکیل بدهد.

 تنها نقطه منفی عملکرد اخباری در لیگ بیستم، بازی با استقلال بود که سه گل خورد تا تراکتور در خانه مغلوب آبی‌ها شود. اگرچه در این بازی مدافعان تراکتور هم اشتباه داشتند اما به هر حال نام اخباری به عنوان دروازه‌بان قرار داشت و حالا گلر شماره یک تراکتور وظیفه جبران را برعهده دارد.

او که به دلیل مسائل انضباطی از سوی خطیبی کنار گذاشته شد، حالا در بازی‌های آینده امید اول فیروز کریمی برای ثبت کلین شیت خواهد بود و باید دید که در بازی استقلال در ورزشگاه آزادی و مقابل مهاجمان این تیم چه خواهد کرد.

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

۴۱۵۴

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

اخباری – قایدی؛ دوئل جذاب در آزادی

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ