معاملات بازار خودرو متوقف شد

0

قیمت خودروهای داخلی اخبار خودرو آخرین قیمت خودرو

مجله خودرو ساتین– تشدید بیماری کرونا و اغاز پیک پنجم این بیماری عاملی شده تا اصناف امروز تصمیم به تعطیلی بسیاری از واحد‌های صنفی بگیرند. برهمین اساس و مطابق ابلاغیه اتاق اصناف ایران به جز گروه کالایی یک اصناف گروه دو سه و چهار از امروز ۱۳ تیرماه تا رفع تشدید بیماری در شهر تهران تعطیل شده اند.


بیشتر بخوانید: خودرویی‌ها بیشترین ارزش معاملات را ثبت کردند


همین موضوع عاملی شده تا نمایشگاه داران خودرو نیز تعطیل و به نوعی معاملات در بازار خودرو که در رکود قابل توجهی به سر می‌برد متوقف شود. البته در روال گذشته که نمایشگاه‌های خودرو به دلیل بیماری کرونا تعطیل بودند برخی خرید‌های خود را از طریق بازار‌های غیررسمی انجام می‌دادند. ولی این بار ثبات قیمت‌ها رکود در بازار عاملی شده تا خریداران تمایلی به خرید خودرو آن هم در شرایط فعلی نداشته باشند.

درحال حاضر، پراید ۱۱۱ با قیمت ۱۳۴ میلیون تومان، پژو پارس سال ۲۳۳ میلیون تومان، سمند ال ایکس ۲۰۶ میلیون تومان، تیباصندوقدار ۱۳۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ پنج ۲۶۷ میلیون تومان پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۳۸۰ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ تیپ دو ۲۰۴ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. علاوه براین، ساینا دنده‌ای ۱۴۶ میلیون تومان، سمند‌ای اف سون ۲۲۹ میلیون تومان، و رانا پلاس ۲۴۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

منبع: تسنیم

معاملات بازار خودرو متوقف شد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ