به دنبال جام در گرمای طاقت فرسای ۴۲ درجه سانتی گراد!

0

پرسپولیس نیوز

پرسپولیس برای این بازی کمال کامیابی نیا و میلاد سرلک را در اختیار ندارد و حضور وحید امیری در ترکیب این تیم نیز در هاله ای از ابهام است. با این حال یحیی گل محمدی دغدغه ای برای چینش یک تیم خوب در زمین ندارد به این خاطر که روی نیمکت هم بازیکنان خوبی در اختیار دارد. ماموریت پرسپولیس در این بازی کسب سه امتیاز است به این خاطر که نتیجه ای غیر از این ممکن است به بهای از دست دادن صدرنشینی تمام شود. 

پرسپولیس بازی با گل گهر هم در دفاع و هم در حمله یک تیم جنگنده نشان داد؛ تیمی که نشان داد برای کسب پنجمین قهرمانی درلیگ برتر حاضر نیست یک گام هم عقب بکشد. همدلی خوبی در تیم پرسپولیس وجود دارد و این رمز موفقیت سرخ هاست که به نظر می رسد در بازی با فولاد هم به کمک این تیم بیاید. نکته جالب توجه اینکه فولاد هم می گوید با این رویه بازی های لیگ برتر را دنبال می کند و به دنبال نتیجه خوب در این بازی است. 

فولاد نمونه بارز یک تیم سختکوش است. از دقیقه یک تا نود و بدون شک روز سختی را برای پرسپولیس رقم خواهد زد. فولادی که در بازی با سپاهان دیدیم به نسبت گذشته جسورتر نشان داد و برای پیروزی حملات متعددی را روی دروازه حریف خلق کرد که اگر در بازی با پرسپولیس هم این چنین باشد به زیبایی بازی کمک خواهد کرد. اینجاست که استفاده از موقعیت ها رای به برتری تیم خواهد داد. نکته ای که در بازی رفت و دو تیم هم مشهود بود. 

سپاهان امیدوار است در این بازی پرسپولیس امتیاز بدهد تا با برتری در برابر حریف بار دیگر به صدر جدول برگردد. به واقع سپاهان در این بازی طرفدار فولاد است. نکته جالب این بازی در هوای ۴۲ درجه برگزار می شود. هوای گرم و طاقت فرسا. این ممکن است سرعت بازی دو تیم به خصوص پرسپولیس را کم کند اما دلیلی برای نرسیدن به پیروز ی و کسب سه امتیاز مسابقه نخواهد بود. 

بیشتر بخوانید:

  • تغییر زمان بازی استقلال و پرسپولیس به دلیل بازی مهم اروپایی

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

به دنبال جام در گرمای طاقت فرسای ۴۲ درجه سانتی گراد!

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ