ماجرای درگیری مغانلو و آبشک/ برای داور مشکل پیش آمد!

0

پرسپولیس نیوز

تیم‌های فولاد و پرسپولیس از ساعت ۲۱:۱۰ امشب در چارچوب دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم رفتند. نیمه نخست این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.

* قبل از شروع مسابقه جواد نکونام با یحیی گل‌محمدی و افشین پیروانی عکس‌یادگاری گرفت.

* جواد نکونام در دقیقه ۷ پس از اعلام خطای آیاندا پاتوسی روی سعید آقایی به حسین زرگر، ناظر بازی اعتراض کرد.

* در دقیقه ۱۷ کاظمی، داور مسابقه دچار مشکل شد و با توقف بازی به کنار زمین آمد و آب نوشید. بعد از حدود یک دقیقه بازی به جریان افتاد.

* دقیقه ۲۳ داور مسابقه با اعتراض بازیکنان حاضر در میدان مبنی بر کم بودن باد توپ، درخواست تعویض توپ را داد.

* در دقیقه ۳۰ این بازی، بازیکنان هر دو تیم به کولینگ بریک رفتند. در این زمان بازیکنان آب نوشیدند و با حوله یکدیگر را باد زدند.

* در دقیقه ۳۷ کنعانی‌زادگان روی پریرا خطا کرد و در شرایطی که وی در حال اعتراض به کمک‌داور مسابقه بود، پاتوسی بلافاصله بازی را به جریان انداخت و موقعیت خطرناک برای فولادی‌ها ایجاد شد. این اتفاق علاقمندان به فوتبال را یاد اتفاقات دیدار ایران و ژاپن در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا انداخت.

* خطای محمد آبشک روی مغانلو موجب ایجاد درگیری فیزیکی بین این دو بازیکن شد که داور مسابقه هر دو بازیکن را با کارت زرد جریمه کرد.

* درگیری این دو بازیکن تا اواخر نیمه اول ادامه داشت. در یک صحنه بعد از خطای آبشک روی مغانلو کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند که داور باید کارت زرد دوم را به این بازیکن بدهد. نکونام هم آبشک را به کنار زمین فراخواند و وی را به آرامش دعوت کرد.

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

ماجرای درگیری مغانلو و آبشک/ برای داور مشکل پیش آمد!

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ