بیوگرافی کاسپر اشمایکل پسر مایکل اشمایکل +عکس همسرش

0

کاسپر اشمایکل kasper schmeichel متولد ۵ نوامبر ۱۹۸۶ ( قد : ۱۸۹ ) بازیکن فوتبال اهل دانمارک است. او پسر پیتر اشمایکل، دروازه‌بان سابق منچستریونایتد و ملی پوش دانمارکی است.

اشمایکل کار خود را با منچسترسیتی آغاز کرد، اما قبل از اینکه اولین بازی خود را در منچسترسیتی انجام دهد، به صورت قرضی برای دارلینگتون، بری و فالکیرک بازی کرد. اگرچه به نظر می‌رسید اشمایکل در ابتدای فصل ۰۸–۲۰۰۷ پیراهن شماره ۱ سیتی را برای خودش ساخته‌است، اما ظهور جو هارت منجر به فروش قرضی اشمایکل به کاردیف سیتی شد. خرید شی گیون بازیکن ملی پوش جمهوری ایرلند در ژانویه ۲۰۰۹ به این معنی بود که اشمایکل حتی دروازه‌بان دوم سیتی هم نشود و در اوت ۲۰۰۹ به او اجازه داده شد با مربی سابق نوتس کانتی سون یوران اریکسون ارتباط برقرار کند. او فقط یک فصل را با سرخابی‌ها گذراند، در حالی که این یک فصل بسیار موفق برای باشگاه و خود بازیکن بود، اما تغییر در وضعیت مالی باشگاه، جدایی او را ضروری کرد و قرارداد او با رضایت مشترک فسخ شد. او در ماه مه ۲۰۱۰ به لیدز یونایتد پیوست، اما دوباره، دوران بازی وی در این باشگاه فقط یک فصل طول کشید تا اینکه مورد انتقال به لستر سیتی قرار گیرد، جایی که او دوباره زیر نظر اریکسون کار کرد. اشمایکل بیش از ۴۰۰ بازی برای لستر انجام داده‌است و در فصل ۱۴–۲۰۱۳ چمپیونشیپ و در مسابقات لیگ برتر انگلیس در فصل ۱۶–۲۰۱۵ به مقام قهرمانی رسید.

همسر کاسپر اشمایکل همسر فوتبالیستها کاسپر اشمایکل پیتر اشمایکل کیست بیوگرافی فوتبالیست ها

وی ۱۷ بازی برای تیم ملی زیر ۲۱ سال دانمارک انجام داد. اشمایکل در ۱۳ می ۲۰۱۱ برای اولین بار در برابر ایسلند به تیم ملی دانمارک فراخوانده شد و در لیست این تیم برای مسابقات یورو ۲۰۱۲ حضور داشت اما اولین بازی ملی خود را در سال ۲۰۱۳ انجام داد.

زندگی شخصی کاسپر اشمایکل

اشمایکل پسر پیتر اشمایکل دروازه‌بان ملی پوش سابق دانمارک است. اشمایکل از طریق پدربزرگ پدری خود از نژاد لهستانی است. کسپر که بیشتر دوران کودکی خود را به دلیل حرفه بازیگری پدرش در انگلستان زندگی کرده‌است، مسلط به زبان‌های دانمارکی و انگلیسی است، و زبان آخر را با لهجه انگلیسی-شمالی صحبت می‌کند. وی در مدرسه گرامر هولم هال در چیدل هولم، استوکپورت، منچستر بزرگ تحصیل کرد و همچنین در حالی که پدرش برای اسپورتینگ لیسبون بازی می‌کرد، در مدرسه سنت جولیان در پرتغال تحصیل کرد. وقتی استیو بروس، هم تیمی سابق پدر کاسپر سرمربی لیدزیونایتد شد باعث شد که وی سرمربی پسر هم تیمی سابقش شود.

اشمایکل دو فرزند دارد: یک پسر (متولد ۲۰۱۰) و یک دختر (متولد ۲۰۱۲).

همسر کاسپر اشمایکل همسر فوتبالیستها کاسپر اشمایکل پیتر اشمایکل کیست بیوگرافی فوتبالیست ها

همسر جدید پیتر اشمایکل

پیتر اِشمایکِل  Peter Schmeichel متولد ۱۸ نوامبر ۱۹۶۳ ( قد : ۱۹۱ )  دروازه‌بان اسطوره‌ای بازنشسته اهل دانمارک است که در دهه نود میلادی با درخشش در باشگاه منچستر یونایتد و تیم ملی فوتبال دانمارک، از بهترین دروازه‌بانان جهان به‌شمار می‌آمد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ