بیوگرافی ریکی پویگ +عکس همسرش در اینستاگرام

0

ریکی پویچ Riqui Puig متولد ۱۳ اوت ۱۹۹۹ ‏(۲۱ سال سن دارد ، قد : ۱۶۹ وزن : ۵۶ ) بازیکن فوتبال اسپانیایی است. این بازیکن که از محبوبیت خاصی برای هواداران بلوگرانا برخوردار است هم‌اکنون برای بارسلونا بازی می‌کند. اولین گل رسمی او برای بارسلونا در سال ۲۰۲۱، مقابل الچه در رقابت های لالیگا به ثمر رسید.

همسر فوتبالیستها همسر ریکی پویگ همسر بازیکنان بارسلونا فهرست بازیکنان بارسلونا ریکی پویچ کیست بیوگرافی فوتبالیست ها Riqui Puig
ریکی پویگ

ریکی پویچ بازی در بارسلونا

ریکی پویگ بازی خود را در باشگاه محلی یاباچ تراسا در شهر ماتادیرا آغاز کرد. در سال ۲۰۱۳ سران باشگاه یاباچ تراسا به دلیل استعداد بی‌اندازه ریکی، به وی اجازه خروج از باشگاه و پبوستن به آکادمی لاماسیا در بارسلون را دادند. پس از پیشرفت وی در آکادمی، سران باشگاه بارسلونا، او را برای حضور در تیم جوانان انتخاب کردند. پویگ در اولین بازی خود برای تیم جوانان بارسلونا در تاریخ ۲۴ فوریه ۲۰۱۸ در مسابقات لالیگا بی مقابل تیم خیمناستیک تاراگونا به عنوان تعویضی مارکوس مک‌گین به میدان آمد.

در تاریخ ۱۱ ژوئن ۲۰۱۸ به درخواست مربی وقت بارسلونا کیکه ستین، جهت بازی برای تیم بارسلونا اصلی دعوت شد. پویگ به همین دلیل قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۱ با بارسلونا تمدید کرد. وی اولین بازی خود در لالیگا را در تاریخ ۲۳ جولای ۲۰۱۹ در راکوتن کاپ مقابل چلسی تجربه کرد و عملکرد قابل قبولی را از خود نشان داد. بعد از دوره ای برگزار نشدن فوتبال به دلیل بیماری کرونا، وی در دو بازی پیاپی مقابل سلتا ویگو و اتلتیکو مادرید در ترکیب اصلی تیم قرار گرفت. قیمت وی پی از حضور پیاپی در ترکیب اصلی بارسلونا برای چند بازی پیاپی و دادن سه پاس گل در بازی‌های حساس برای بارسلونا، به ۲۵ میلیون یورو رسید. همچنین هزینه آزادسازی این بازیکن، ۹۵ میلیون یورو می‌باشد.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ