آسنسیو:«دوست دارم در المپیک با بسکتبالیست ها و تنیسورها عکس بگیرم»

0

رئال مادرید نیوز : مارکو آسنسیو هافبک مایورکایی رئال مادرید در مورد حضورش در لیست تیم المپیک اسپانیا صحبت کرد.

حضور در المپیک:” حضور در المپیک اتفاقی غیرقابل تکرار است و هر ورزشکاری دوست دارد در آن حضور پیدا کند.  در کنار هم تیمی هایم این فرصت را دارم و انگیزه بالایی داریم. انگیزه بالایی دارم. از بچگی المپیک را می دیدم و حضور در المپیک با اسپانیا رویایی است که به تحقق پیوسته و این برای دوران فوتبالم مهم است.”

یکی از سه بازیکن بزرگسال هستی:” تجربه بیشتر قطعا به من کمک می کند. هم تیمی ها می توانند بیشتر از ما حمایت کنند و مثل یک الگو خواهیم بود و سعی می کنیم به جوان تر ها کمک کنیم. وقتی بحث حضور در المپیک مطرح شد خیلی سریع پذیرفتم. حس خیلی خوبی دارم. صد در صد از مصدومیتم در گذشته ریکاوری کردم. حس خوبی در  این پیش فصل کوتاه داشتم و امیدوارم همه چیز خوب پیش برود. المپیک برای من و برای تیم خیلی مهم است. انگیزه بالایی دارم.  ”

دوران مصدومیت :” ریکاوری خیلی سخت بود. از نظر ذهنی سخت بود که از سدها عبور کنم و دوباره حس فوتبالیست بودن داشته باشم. اعتماد به نفس دارم و مطمئنم که بهترین عملکردم را خواهم داشت. از شرایط منفی همیشه سعی می کنیم مثبت نگر باشیم. سعی کردم که روی چیزهایی کار کنم که قبلا کار نکرده بودم مثل مصدومیت پای راست. سعی کردم بازیهای خودم را ببینم و خودم را آنالیز کنم. ”

اولین بازی پس از مصدومیت :” مو به تنم سیخ شد. پس از مصدومیت دوباره قدم برمی داشتم و گامی به سمت ریکاوری برمی داشتم و لذت می بردم. می دویدم. در اولین بازیم پس از ۲۰ ثانیه گل زدم. بی نظیر بود که دوباره تلاش کردم. این لحظه برای من حتی از بردن جام نیز بیشتر ارزش داشت.”

گلی که بعد از مصدومیت زدی از گلت در فینال چمپیونزلیگ با ارزش تر بود؟” خیلی خوشایند بود چرا که پس از مشکل زیاید گل زدم. نمی دانستم که آیا می توانم صد در صد آماده باشم یا نه. مصدومیتی بود که تردیدهای زیادی ایجاد کرد. روی بازگشت هر چه زودتر تمرکز داشتم.”

عادت هایت را عوض کردی؟” چیزهای زیادی را یاد گرفتم و بدنم را بهتر شناختم. تغذیه و تمریناتم هم عوض شد. در طول دوران ریکاوری سعی کردم روی خودم تمرکز کنم.”

آنچلوتی:” قطعا بازیهای ما را در المپیک خواهد دید. وقتی در زمستان به رئال ملحق شدم هنوز مربیمن بود اما انگیزه زیادی دارم. صحبت کوتاهی با چارلو داشتم و حس خیلی مثبتی به من داد. تجربه زیادی در دنیای فوتبال دارم.”

در المپیک با چه کسی جشن می گیری؟” دوست دارم با برخی تنیسورها عکس بگیرم و بازیکنان بسکتبال را ببینم. دوست دارم با برخی ورزشکاران ناهار بخورم.”

اگر قهرمان شوی خالکوبی خاصی خواهی داشت؟” تصور نمی کنم که خالکوبی کنم. به دنبال خاطره دیگری هستم.”

چه تورنمنتی را دوست داشتی در بچگی ببینی؟” بیش از هر چیزی بسکتبال و دوهای صد متر و دویست متر را می دیدم و خیلی نظر من را جلب می کرد.”

اولین خاطره المپیکی ات؟” نمی دانم چه سالی بود اما با برادرم بود و برای دیدن همه ورزشها انگیزه داشتیم.”

تیم ملی اسپانیا :” با هیجان بازیها را می دیدم. دوستانی در آن جا دارم. در ضربات پنالتی مقابل ایتالیا خیلی کار مشکل بود اما به نظرم تورنمنت خیلی خوبی داشتند. ”

جام جهانی قطر:” ماه های زیادی مانده است و همیشه اتفاق زیبایی است که در این تورنمنت حضور داشته باشی.”

بیوگرافی مارکو آسنسیو اینستاگرام مارکو آسنسیو اسامی بازیکنان رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

آسنسیو:«دوست دارم در المپیک با بسکتبالیست ها و تنیسورها عکس بگیرم»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ