آخرین تغییرات در آکادمی رئال مادرید؛ دستیار جدید برای آربلوا و خرید پدیده ونزوئلایی

0

رئال مادرید نیوز : در آکادمی رئال مادرید خبری از تعطیلات نبود. در حقیقت روزهای پرتلاشی در دفاتر آکادمی باشگاه رئال مادرید در کار بود. مانو فرناندز گارسیا (پسر مانوئل فرناندز تریگو سرپرست اسبق باشگاه رئال مادرید) به عنوان مدیر آکادمی با جدیت کار خود را پیگیری می کند.

تیم جوانان رئال مادرید به تازگی جذب خاویر ویار برادر گونزالو بازیکن رم را از الچه ننهایی کرد. خاویر بدین ترتیب به تیم جوانان رئال ملحق شد. از سویی پائو کوئسادا سرمربی سابق تیم جوانان ایبار نیز به عنوان سرمربی تیم جوانان سی رئال مشغول شد. او فصل گذشته سرمربی تیم خاویر بود.

از سوییرافا یورنته ۱۸ ساله در پست بال چپ از لاس روزاس خریده شد و فصل بعد برای کاستیا بازی می کند. ویکتور مونیوز از تیم دام در منطقه کاتالونیا به تیم جوانان رئال ملحق شد و داوید بایتروس پیری نیز به تیم جوانان رئال پیوست.

از سویی خولی کارمونا که از اخئا به رئلا مادرید آمده قرار است که دستیار جدید آربلوا باشد. کارمونا تجربه هدایت تیم زیر ۱۶ سال چنگدو در چین را دارد و مربی و بدنساز خوبی است و مکمل خوبی برای آربلوا خواهد بود. فران سکو مدافع میانی ۱۴ ساله نیز از والنسیا به رئال مادرید ملحق شده است. استفانو تینیاکو از ونزوئلا که در پست هافبک هجویم و بال چپ بازی می کند نیز در حالی به آکادمی رئال ملحق شده که یک آکادمی با اسپانسری شرکت دیزنی از او حمایت می کرده است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

آخرین تغییرات در آکادمی رئال مادرید؛ دستیار جدید برای آربلوا و خرید پدیده ونزوئلایی

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ