ماجدی: با مجیدی رفیق هستیم اما همکار خوبی نیستیم

0

پایگاه خبری فوتبالی- فرشاد ماجدی جدیدترین عضو کادر فنی استقلال است که از این تیم جدا می‌شود.

به گزارش فوتبالی، ماجدی در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی در مورد جدایی‌اش از استقلال به نکات مهمی اشاره کرد:” مشکل خاصی نبود و گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد این اتفاقات انجام شد. فکر می‌کنم مهم این است که استقلال ضربه نخورد و من و مجیدی همکار نباشیم بهتر است.” 

او در مورد اینکه حوزه اختیاراتش در کادر فنی استقلال یکی از دلایل قطع همکاری او با مجیدی بوده، بیان کرد: “یکی از دلایل جدایی‌ام این موضوع بود. می‌خواستم فعال‌تر باشم اما مهم رفتارها بود که با هم همخوانی نداشت.”

 ماجدی در مورد اینکه او از گذشته ارتباط خوبی با مجیدی داشته و چرا حالا به شکلی عجیب از استقلال جدا شده، گفت:” به نظرم جدایی من به سود استقلال است تا دیگر حرف و حدیثی نباشد و آقا فرهاد با آرامش بیشتری کار کند.”

از ماجدی درباره این پرسیدیم که جدایی سه دستیار مجیدی از استقلال را نمی‌توان یک اتفاق ساده و طبیعی دانست. پاسخ او را بخوانید:” آقای کمالوند که از سایپا پیشنهاد داشت و دانشیار هم برای رفتن به الغرافه قطر از استقلال رفت و جدایی من هم رفاقتی بود تا فرهاد بدون دغدغه کار کند و مشکلی نداشتیم. ما رفیق هستیم اما همکار خوبی نیستیم.”

ماجدی در بخش پایانی صحبتهایش در مورد اینکه با باشگاه تسویه حساب کرد یا نه گفت: “مشکلی از این بابت نیست و من قراردادی یک و نیم ساله داشتم و باید ببینیم نظر باشگاه در این باره چیست زیرا هدف من این بود که کمک کنم.”

۹۶۹۷

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

ماجدی: با مجیدی رفیق هستیم اما همکار خوبی نیستیم

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ