گزارش زنده/ سایپا صفر – استقلال صفر

0

پایگاه خبری فوتبالی- تقابل فراز کمالوند و فرهاد مجیدی مهمترین اتفاق بازی سایپا و استقلال است.

به گزارش فوتبالی، کمالوند و مجیدی که رفقای قدیمی یکدیگر هستند، در بازگشت فرهاد به نیمکت استقلال با هم همکار شدند منتهی کمالوند در پایان بازیهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، استقلال را به مقصد سایپا ترک کرد تا این تیم را در لیگ برتر نگه دارد.

کمالوند امیدوار است بتواند در هفته‌های پایانی لیگ طوری نتیجه بگیرد که سایپا در لیگ بماند و به همین دلیل باید همانطور که ابراهیم صادقی در دور رفت تیم محمود فکری را شکست داد، او هم موفق به پیروزی مقابل تیم سابق و البته رفیق قدیمی‌اش شود.

آنطرف میدان، مجیدی هم دوست ندارد در آخرین بازی‌اش قبل از دربی جام حذفی امتیاز از دست دهد و با هدف کم کردن فاصله‌اش با سپاهان و پرسپولیس به مصاف سایپا خواهد رفت و امیدوار است یکی دیگر از مربیان استقلالی شاغل در لیگ را شکست دهد.

نتیجه هفته گذشته: سایپا با ذوب آهن به تساوی ۱-۱ رسید و استقلال با نتیجه ۱-۲ تراکتور را شکست داد.

وضعیت در جدول: سایپا با ۲۳ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد و استقلال ۴۷ امتیازی تیم سوم جدول است.

شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۰

سایپا – استقلال ساعت ۱۹.۵۰

تیم داوری: مرتضی منصوریان-یعقوب سخندان-جعفر مهاجر-ناصر جنگی

ترکیب سایپا:

کوروش ملکی، کمال الدین نیک خوی، رضا علیاری، امیرحسین حسین زاده، مجید علی‌یاری، حسین ماهینی، مهرداد حیدری، سینا مریدی، مجتبی لطفی، صادق بارانی و روح الله سیف اللهی

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، بابک مرادی، مهدی قایدی، آرمان رمضانی، سبحان خاقانی و آرش رضاوند

لحظات حساس

۵: کرنر ارسالی  مهدی قایدی به روی دروازه با ضربه سر سیاوش یزدانی همراه شد و توپ او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

۷: یک پاس زمینی به درون محوطه جریمه به سبحان خاقانی رسید که این بازیکن پس از برخورد با مدافع سایپا روی زمین افتاد ولی داور بازی اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

۱۲: ارسال یک کرنر به روی دروازه استقلال در محوطه ۶ قدم به سینا مریدی رسید که ضربه سر این بازیکن به شکل خطرناکی از بالای دروازه حسینی به بیرون رفت.

۴۱۵۴ / ۶۶۴۱

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

گزارش زنده/ سایپا صفر – استقلال صفر

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ