عکس های حامد آهنگی در کنار خانم ورزشکار

0

عکس های حامد آهنگی در کنار خانم بهار نصیری عضو تیم دراگون بوت ایران در پشت صحنه مسابقه شوتبال

مسابقه شوتبال مجری شوتبال مجری شبکه نسیم عکس جدید بازیگران شبکه نسیم زمان پخش شوتبال حامد آهنگی جدول پخش شبکه نسیم بیوگرافی حامد آهنگی اینستاگرام حامد آهنگی اخبار فیلم و سریال اخبار بازیگران

بیوگرافی حامد آهنگی مجری و استندآپ کمدین

حامد آهنگی استندآپ کمدین، مجری، بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینمای ایران متولد هفدهم تیرماه سال ۱۳۵۸ در بندر انزلی است.

او در سال ۱۳۷۲ و از سن ۱۴ سالگی وارد گروه‌های نمایشی بندرانزلی شد و چند سال بعد با بازی در نمایش درام به کارگردانی محمدعلی انتظاری جایزه بازیگری تئاتر دانش‌آموزی استان را کسب کرد. در سال ۱۳۸۰ در کنار رضا نظری کار در برنامه جنگ شبانه را آغاز کرد و به عنوان نویسنده و کارگردان، نمایش‌های مختلفی از جله سفر پرماجرا، کنکور، ماهواره، کلاس درس، داماد تصادفی و منشی قلابی را اجرا کرد.

آغاز کار حرفه‌ای آهنگی در سال ۱۳۸۱ و با دعوت شبکه باران شکل گرفت ؛ و او همکاری با تلویزیون را تجربه کرد و در طول سالیان برنامه‌های مختلفی برای این شبکه ساخت. در سال ۱۳۸۹ و با دعوت حمید خندان به برنامه شب‌های کیش پیوست؛ و به صورت ماهانه در جزیره کیش به اجرای برنامه پرداخت. پس از معرفی استندآپ کمدی در برنامه خندوانه ؛ وی در سال ۱۳۹۵ اجرای برنامه استندآپ در خندوانه را آغاز کرد و به شهرت رسید.

مسابقه شوتبال مجری شوتبال مجری شبکه نسیم عکس جدید بازیگران شبکه نسیم زمان پخش شوتبال حامد آهنگی جدول پخش شبکه نسیم بیوگرافی حامد آهنگی اینستاگرام حامد آهنگی اخبار فیلم و سریال اخبار بازیگرانحامد آهنگی در سال ۱۳۸۶ وقتی ۲۸ ساله بود با صفورا آغاسی از بازیگران سابق تئاتر اهل گیلان ازدواج کرده است ، این دو در یک کار مشترک باهم آشنا شدند و در نهایت با هم ازدواج کردند که ثمره این ازدواج تنها یک پسر بنام آراد متولد سال ۱۳۹۲ می باشد.

سریال های شش قهرمان و نصفی ، لژیونر ، بچه محل (بعنوان بازیگر) و اجرای مسابقه شوتبال و برنامه شب آهنگی از مهمترین آثار این هنرمند می باشند.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ