باطل شدن فرضیه اشتباه؛ فرهاد بر فراز، حتی بدون فراز

0

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال بعد از رفتن «فراز کمالوند» هم به مسیر خوب خود ادامه می‌دهد و در مسیر موفقیت قرار دارد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف سایپا رفت و موفق شد در ورزشگاه شهید دستگردی تهران با ۲ گل از سد میزبان خود بگذرد و با ۵۰ امتیاز ضمن تثبیت جایگاه خود در رده سوم، سهمیه آسیایی‌اش را تضمین کرد.

بعد از پایان دور گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که منجر به صدرنشینی استقلال در گروه دشوار خود شد؛ خیلی‌ها نقش «فراز کمالوند» را در موفقیت‌های این تیم غیر قابل انکار و بسیار تاثیرگذار توصیف کردند. پس از رفتن فراز از کنار «فرهاد مجیدی»، آبی‌پوشان در ورزشگاه آزادی به ذوب‌آهن باختند و در شهرآورد پایتخت هم چیزی جز شکست عایدشان نشد و همین ۲ باخت کافی بود تا برخی به این نتیجه برسند که مجیدی بدون دستیار سابقش چیزی برای عرضه ندارد و به موفقیت نمی‌رسد.

استقلال اما به مسیر رو به رشد خود بازگشت. آنها در هفت بازی بعدی خود در لیگ و جام حذفی به ۶ برد و یک تساوی دست پیدا کردند و از ۲۱ امتیاز ممکن ۱۹ امتیاز را از آن خود کردند. تیم فرهاد موفق شد از سد تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، صنعت نفت آبادان، شهرخودرو مشهد، گل‌گهر سیرجان، تراکتور تبریز و سایپای تهران بگذرد و مقابل آلومینیوم هم تساوی بدون گل عایدش شد. ۱۱ گل زده و ۲ گل خورده به همراه پنج کلین‌شیت ماحصل فعالیت آبی‌پوشان بعد از رفتن «فراز کمالوند» بود و دست بر قضا آخرین برد مقابل تیمی به دست آمد که سرمربی‌اش «فراز کمالوند» بود.

تیم فراز در هفت هفته با این سرمربی یک برد، ۲ تساوی و چهار باخت را داشته و از ۲۱ امتیاز ممکن به پنج امتیاز قناعت کرده است. آنها حالا در آستانه سقوط به لیگ آزادگان قرار دارند و در رتبه پانزدهم جای گرفته‌اند.

۶۶۴۱

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

باطل شدن فرضیه اشتباه؛ فرهاد بر فراز، حتی بدون فراز

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ