ماموریت «گروهبان» پینتوس درست پیش می رود؛ اوج فشار بدنی به بازیکنان

0

رئال مادرید نیوز : انتونیو پینتوس ستاره پیش فصل رئال مادرید است. مردی که مسئول آمادگی بدنی تیم است و حالا پس از فصلی مملو از مصدومیت به عنوان چهره ای استراتژیک و مهم به باشگاه برگشته است.

هفت روز متوالی تمرین، هشت جلسه تمرینی، دو دفعه تمرین در دو نوبت روز و یک بازی دستگرمی (مقابل فوئنلابرادا) در اولین هفته کاری پیش فصل رئال مادرید برنامه ریزی شده است. رئال مادرید امروز یک بازی دستگرمی مقابل فوئنلابرادا در والدبباس دارد که اولین تست پیش فصل خواهد بود.

البته رئال مادرید اولین بازی جدی و رسمی خود را در روز سوم مرداد در گلاسکو مقابل رنجرز خواهد داشت. فعلا دو هفته تا آن بازی زمان باقی است. پینتوس می خواهد بدن بازیکنان به بهترین سطح برساند و البته این روند برای مقطع پایانی فصل و زمان بردن جامها حس شود. فعلا خبری از روز استراحت نبوده است. شدت تمرینات زیاد است و بازیکنان رئال مادرید در اولین هفته هشت جلسه تمرین داشته اند که اگر بازی با فوئنلابرادا را حساب کنیم به ۹ جلسه می رسیم. پینتوس به شدت به تمرینات بدنی ادامه می دهد.

بهترین اتفاق پیش فصل بازگشت کارواخال و لوکاس است که فصل گذشته را با مصدومیت به اتمام رساندند. فشار تمرینات البته باعث شده تا بازیکنانی نظیر اودگارد و یوویچ در برخی تمرینات حضور نداشته باشند و البته مندی هنوز از مصدومیت فصل قبلش ریکاوری نکرده است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

ماموریت «گروهبان» پینتوس درست پیش می رود؛ اوج فشار بدنی به بازیکنان

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ