بیانیه فلورنتینو پرز در مورد صحبت های لو رفته؛ صحت فایل صوتی تائید شد

0

رئال مادرید نیوز : پس از طوفان لو رفتن صحبت های جنجالی فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید علیه کاسیاس، رائول و سایر اسطوره های باشگاه ، مدیر رئال مادرید بیانیه داد.

فلورنتینو پرز در این بیانیه نوشته است:” در پی خبر منتشر شده توسط الکونفیدنسیال در مورد جملات منتسب به به خودم باید اعلام کنم که :
جملات منتشر شده در این مکالمه به شک مخفیانه توسط خوزه آنتونیو آبیان ضبط شده است که سالها تلاش به فروش این صحبت ها داشته اما موفق نشده بود. عجیب است که حالا با وجود گذشت زمانی طولانی، نشریه الکونفیدنسیال آن را منتشر کرده است.
– این جملات به صورت خلاصه از یک گفتگوی طولانی برداشته شده است.
– این جملات حالا و پس از سالها گذشت از زمان این مکالمه منتشر شده است و درک می کنم که این ماجرا به علت نقش من به عنوان یکی از حامیان سوپرلیگ بوده است.
– این مسئله ار در اختیار وکلایم قرار می دهم تا واکنش های احتمالی را بررسی کنند.”

در حقیقت پرز در این بیانیه عملا صحت این صحبت ها را تائید کرده است اما ضبط آن را مخفیانه و غیرقانونی می داند و از طرفی مدعی است که یوفا (چفرین) و لالیگا (تباس) پشت پرده این صحبت ها بوده اند.

البته برای هوادار حقیقی رئال مادرید هیچ اهمیتی ندارد که چرا و چگونه این صحبت ها منتشر شده است بلکه تفکر کثیف، نفرت انگیز و زشت فردی اهمیت دارد که حالا سمت مدیریت رئال مادرید را یدک می کشد و چنین دیدگاه نفرت انگیزی را نسبت به اسطوره های رئال مادرید دارد و آنها را با پول می سنجد و به طور مثال می گوید که رائول هیچ ارزشی ندارد چون درآمد تبلیغاتی ندارد در حالی که رونالدو و بکام (که در دوره مدیریت پرز از نظر ورزشی کاملا ناکام بودند) بازیکنان ارزشمندی هستند چون درآمدزایی تبلیغاتی دارند!

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

بیانیه فلورنتینو پرز در مورد صحبت های لو رفته؛ صحت فایل صوتی تائید شد

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ