راموس:«به امباپه توصیه می کنم به رئال برود اما نه حالا؛ قلبم با رئال مادرید است»

0

رئال مادرید نیوز : سرجیو راموس کاپیتان سابق و محبوب رئال مادرید در مورد دوران حضورش در رئال صحبت کرد.

دلت برای مادرید تنگ شده؟” دورانی بی نظیر را در مادرید داشتم اما در پاریس نیز همه چیز زیباست. ناراحت کننده است که خانه ای را ترک کنی که چیزهای زیادی به تو داده است. در نهایت به پی اس جی ملحق شدم که پروژه روشنی را دارد. من چالش ها را دوست دارم. به تلاش برای بردن ادامه می دهم. امیدوارم که در این جا هم به اندازه رئال مادرید همه چیز خوب باشد. رئال مادرید برای من خاطره ای بی نظیر و فراموش نشدنی است. به تیم مناسبی آمدم و این جا همان جایی است که باید باشم.”

احتمال تقابل با رئال در چمپیونزلیگ:” این که گمانه زنی کنیم و آینده را پیش بینی کنیم کمی جسورانه است. فقط سعی می کنم بهترین عملکردم را داشته باشم و تجربه ام را نشان بدهم. برای شروع از نقطه صفر به این جا آمدم و به تیم جدیدی ملحق شدم. از این چالش های جدید حس خیلی خوبی دارم. امیدوارم که سال خوبی باشد. ببینیم در آینده چه می شود، رئال مادرید همیشه در قلب من خواهد بود.”

رئال مادرید همه تلاش خود را برای تمدید قراردادت داشت؟” پاسه به این سوالات مشکل است اما در کنفرانس مطبوعاتی آخرم همه چیز را گفتم. به عقبن گاه نمی کنم. من چالش طلب هستم و اولویتم پروژه ورزشی است. مدیر باشگاه ، لئوناردو، پوچتینو و … محبت خوبی به من داشتند تا تصمیم خود را بگیرم. پذیرش این چالش های جدید را دوست دارم. همیشه زیباست که از منطقه آرامش خود خارج شوی. از تصمیمی که گرفتم خیلی خوشحالم.”

توصیه به امباپه برای ماندن:” از نظر شخصی نمی توانم توصیه ای داشته باشم. می توانم بر اساس تجربیاتم چیزی بگویم اما به صورت خصوصی می گویم. به عنوان بازیکن پی اس جی دوست دارم که بماند. دوست دارم با بهترین ها بازی کنم و امباپه یکی از آنهاست.تصمیمش در مورد ماندن یا رفتن خیلی شخصی است. قطعا خانواده، پروژه ورزشی و … در تصمیم مهم است. نمی دانم که در ذهن امباپه چیست اما می خواهم در این جا بماند چرا که خیلی جوان است و تفاوت ایجاد می کند. تیم خوبی در این جا داریم. روحیه برنده ام چیزی است که سعی می کنم که به تیم منتقل کنم و اگر بتوانم آن را به بقیه هم تیمی هایم منتقل کنم، چه بهتر.”

فصل گذشته :” سعی می کنم به نکات مثبت و منفی نگاه کنم. همیشه سعی می کنم از هر اتفاقی درس بگیرم و بهتر شوم. همه اتفاقات رخ می دهند و می گذرند. در نهایت آفتاب می تابد و همه چیز ادامه دارد. ”

فایل صوتی لو رفته پرز:” در حال حاضر از این چیزها دور هستم. از رسانه های اسپانیا و رسانه های بین المللی دور هستم. سعی می کنم نظری ندهم. برای رئال و هوادارانش احترام زیائی قائل هستم.”

به امباپه توصیه می کنی روزی به رئال برود؟”قطعا. رئال مادرید یکی از بهترین تیم های دنیاست. از نظر تاریخی بهترین هستند. از نظر من بهترین بازیکنان باید به این جا بروند اما در حال حاضر می خواهم در تیم من باشد. می خواهم برنده شویم و دوست دارم بهترین ها کنارم باشند.”

اگر به رئال گل بزنی، خوشحالی می کنی؟” هرگز از گلزنی به رئال خوشحالی نمی کنم. آنها خانواده ام هستند و در قلبم جای دارند. حتی در صورت زدن گل پیروزی هم خوشحالی نمی کنم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

راموس:«به امباپه توصیه می کنم به رئال برود اما نه حالا؛ قلبم با رئال مادرید است»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ