گزارش اقتصادنیوز از بازار ارز و طلای تهران؛

0

به گزارش ساتین قیمت دلار آمریکا عصر دیروز به ۲۴  هزار و ۹۲۰ تومان رسید. امروز اما این ارز کارخود را با هفتاد تومان کمتر و با رقم  ۲۴ هزار و ۸۵۰ تومان استارت زد. در ادامه روز نیز نرخ دلار روندی کاهشی یافت و در آخرین ساعات معاملات روی ۲۴ هزار و ۷۵۰ تومان ایستاد. ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان مرز مناسبی برای بازیگرانی که به افزایش ارزش دلار علاقه‌مندند به‌شمار نمی‌آید. برای دلار محسوب می‌شد و دلار در این روزها بین ۲۴ هزار و ۸۰۰ و ۲۵ هزار تومان نوسان داشت. در نتیجه قرار گرفتن دلار زیر این مرز می‌تواند باعث تقویت انتظارات کاهشی در بازار شود.

قیمت دلار در ایران امروز چنده قیمت دلار امروز جدول نرخ ارز

درهم با دلار همراهی کرد

قیمت درهم امارات عصر روز گذشته روی ۶ هزار و ۸۲۰ تومان قرار داشت. قیمت درهم در شروع معاملات امروز ۶ هزار و ۷۹۰ تومان بود. درهم تا پایان معاملات امروز در کانال ۶ هزار و ۷۰۰ تومان باقی ماند. ورود درهم به کانال قیمتی پایین‌تر ممکن است انتظارات کاهشی را در بازار دلار تقویت کند.

قیمت سکه امامی کاهش یافت

سکه امامی که عصر روز گذشته روی ۱۰ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان قرار داشت، معاملات امروز را با قیمت ۱۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان آغاز کرد. قیمت سکه تحت تاثیر افت قیمت دلار کاهش یافت و در پایان معاملات روی ۱۰ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان قرار گرفت.

کاهش عرضه دلار و افت قیمت یورو

کاهش قیمت دلار به بازار آزاد محدود نشد، قیمت دلار در سامانه سنا و بازار متشکل نیز پایین آمد. همراه با افت قیمت دلار میزان عرضه این ارز در بازار متشکل نیز افت کرد. عرضه دلار در بازار متشکل نسبت به روز گذشته ۵۲ درصد کاهش یافت و روی ۲ میلیون و ۵۴۹ هزار قرار گرفت.

روند قیمت‌ها در بازار یورو نیز کاهشی بود. قیمت یورو در بازار آزاد، بازار متشکل و سامانه سنا افت کرد. البته تغییرات قیمت‌ها محدود بود. قیمت‌ها کمتر از ۱۰۰ تومان کاهش داشتند.

قیمت دلار در ایران امروز چنده قیمت دلار امروز جدول نرخ ارز

برای جمع‌بندی می‌توان گفت، قیمت دلار و یورو در بازار متشکل، بازار آزاد و سامانه سنا افت کرد. افت قیمت دلار در بازار آزاد باعث شد نرخ این ارز زیر مرز حساس ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان قرار گیرد. همراه با کاهش قیمت دلار عرضه آن در بازار متشکل نسبت به روز گذشته حدود ۵۰ درصد افت کرد و قیمت سکه امامی نیز پایین آمد.

قیمت دلار در ایران امروز چنده قیمت دلار امروز جدول نرخ ارز

 

گزارش اقتصادنیوز از بازار ارز و طلای تهران؛

اقتصاد نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ