بویو:«صحبت های پرز؟ رزومه کاسیاس و رائول مشخص است»

0

رئال مادرید نیوز : پاکو بویو بازیکن اسبق رئال مادرید به لو رفتن فایل صوتی حملات پرز به کاسیاس و رائول واکنش نشان داد.

فایل صوتی پرز:” برای من انتشار و لو رفتن این فایل ها ناجوانمردانه است. او در صحبتی خصوصی چند سال پیش این حرفها را زده و نمی خواسته که منتظر شود. از نظر رفتار جوانمردانه به نظرم نباید این اتفاق رخ داد هر چند که هر کسی باید با وجدان خودش صادق باشد. نمی دانم که با چه هدفی منتشر شده است. شاید برای تخریب یا بی اعتبار کردن پرز بوده اما حقیقتا نمی دانم.”

حاضر بودی که این فایل در ال چیرینگیتو که در آن کار می کنی منتشر شود؟” نه در ال چیرینگیتو به حریم شخصی افراد احترام می گذاریم. این اتفاق هرگز رخ نمی دهد. هرگز چنین چیزی را منتشر نمی کنیم. مطمئنم که در ال چیرینگیتو در این باره صحبت نمی شود.”

ناراحتی کاسیاس و رائول:” هر دو در حال حاضر در رئال کار می کنند. فلورنتینو نمی تواند آن قدر دیو باشد که آنها را برای کار کردن در باشگاه برگردانده است.”

از نظر ورزشی این صحبت ها به ضرر کاسیاس و رائول است:” بازیکنان درون زمین خودشان را نشان می دهند و رزومه هر دو مشخص است. هر دو در رئال خیلی مهم بوده اند و من روی همین حساب می کنند.”

آیا رائول و کاسیاس باید واکنش علنی داشته باشند؟” هر دو می دانند که باید چه کار کنند. تجربه دارند و مثل پرز آدم های بزرگ هستند.”

سوپرلیگ:” در بسکتبال، یورولیگ وجود دارد و تورنمنت خوبی است. این که تباس می گوید که سوپرلیگ به لالیگا ضربه می زند یک اشتباه است. اگر در سوپرلیگ بازی می کنی اعداد و ارقام زیادی جا به جا می شوند. نمی دانم که چرا تباس دوست دارد به رئال، بارسا و اتلتیکو ضربه بزند.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

بویو:«صحبت های پرز؟ رزومه کاسیاس و رائول مشخص است»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ