تغییر رویه بارسلونا درباره روبرتو ؛ او در بارسلونا می ماند !

0

اختصاصی بارسا نیوز – به گزارش موندو دیپورتیوو ، سرجی روبرتو ۲۹ ساله در بارسلونا خواهد ماند. اگرچه حدس و گمان هایی مبنی بر فروش او یا حضور او در معامله انتقال بازیکن دیگری وجود داشت ، اما کومان و مدیریت ورزشی تصمیم بر ماندن او گرفتند.

 

بارسلونا پیش از این در جلسه برای تمدید اسکار مینگوئزا با مدیر برنامه سرجی روبرتو که با مینگوئزا مشترک است در مورد تمدید ۱ ساله صحبت کرده بود. البته به دلیل مشکلات مالی این مذاکره متوقف شد.

 

اکنون شرایط تغییر کرده است و بارسلونا برای توانایی تطبیق پذیری روبرتو در پست های مختلف ارزش قائل است. به نظر می رسد این بار پیشنهاد تمدید قرارداد روبرتو سه ساله و تا سال ۲۰۲۴ خواهد بود.

 

قرارداد روبرتو تا سال ۲۰۲۲ ارزش دارد و در صورت عدم تمدید ، او فصل آینده بازیکن آزاد خواهد شد. بارسلونا فعلا هیچ مذاکره و جلسه ای در این باره برگزار نکرده است و فقط تصمیم بر تمدید روبرتو گرفته است.

 

رونالد کومان هم با تمدید روبرتو موافقت کرده است. او روبرتو را گزینه ای برای بازی در دفاع کناری می بیند ، با توجه به عدم خرید دفاع چپ. همچنین روبرتو توانایی بازی در پست هافبک را هم دارد که برای کومان حائز اهمیت است. 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

تغییر رویه بارسلونا درباره روبرتو ؛ او در بارسلونا می ماند !

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ