سبایوس:«دو سال دیگر با رئال قرارداد دارم اما باید با آنچلوتی صحبت کنم»

0

رئال مادرید نیوز : دنی سبایوس هافبک ۲۴ ساله رئال مادرید در مصاحبه با رادیو مارکا در مورد شرایطش صحبت کرد. این بازیکن فعلا در لیست تیم المپیک اسپانیا حضور دارد و قرار است که به توکیو سفر کند.

پست های دوران فوتبالش:” در رده نونونهالان در فوتبال هفت نفره در پست دفاع راست بازی می کردم. وقتی یازده به یازده بازی می کردیم همیشه در پست هافبک هجومی یا هافبک میانی بودم. حالا بیشتر در پست هافبک هجومی یا هافبک میانی هستم.”

فوتبال خیابانی:” خیلی کلیدی است چرا که تمایش زیباتر است. کافی است که به فوتبال برزیلی ها نگاه کنید که تکنیکی تر و جذاب تر است. بازی در خیابان قانون خاصی ندارد. از بچگی اهل رقابت بودم و دوست داشتم که رقابت کنم. به تدریج والدینم ارزشهای ضروری را به من منتقل کردند تا جنبه برد و باخت را داشته باشم.

حضور در لیست المپیک:” بسیار متشکر هستم. می دانم که یکی از سه بازیکن بزرگسال هستم که در لیست دلافوئنته قرار گرفتم.”

شاسن هایش در رئال مادرید:” شانس هایم به اندازه دوران زیدان است چرا که به نظر خودم و مربی بستگی دارد. فرصت صحبت با کارلتو را نداشتم اما وقتی با هم صحبت کنیم خیلی شفاف خواهیم بود. هدفم بازی کردن در رئال است چرا که دو سال دیگر قرارداد دارم.”

بتیس:” هنوز گروه کمی از افراد از من به خاطر نحوه جدایی ام کینه دارند. در این باره توضیح شفافی داده نشد و همین مشکل ساز شد. در بتیس در لالیگا رشد کردم و مطمئنم که قبل از بازنشستگی دوباره در بتیس بازی خواهم کرد.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

سبایوس:«دو سال دیگر با رئال قرارداد دارم اما باید با آنچلوتی صحبت کنم»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ