پنج بازیکنی که به تدریج باید جای مثلث خط هافبک رئال مادرید را بگیرند

0

رئال مادرید نیوز : لوکا مودریچ قراردادش را تمدید کرده، کروس گفته که می خواهد در رئال بازنشسته شود و مدیران رئال مطمئن هستند که کاسمیرو با رفتن راموس می تواند به یکی از لیدرهای رختن تبدیل شود. هر سه نفرشان هافبک هایی کلیدی و تاریخ ساز در رئال مادرید در سالهای اخیر بوده اند و در سه قهرمانی پیاپی رئال نقش داشتند اما طبیعی است که با بالا رفتن سن رئال باید به دنبال جایگزین باشد. از میان بازیکنان فعلی رئال به نظر می رسد که ایسکو، والورده، سبایوس و اودگارد به علاوه محصولات آکادمی رئال شانس رقابت با آنها را داشته باشند.

اودگارد: بازیکن نروژی شش سال پیش با سرمایه گذاری و اعتمادی ویژه از جانب رئال مادرید به برنابئو آمد.فصل گذشته به نظر می رسید که در رئال جا می افتد اما بی اعتمادی زیدان باعث شد تا در نیم فصل دوم به آرسنال برود. البته نباید از درخشش مودریچ غافل شویم که ثابت کرد تمام شدنی نیست . اما کارلتو قطعا با توجه به علاقه اش به بازیکنان تکنیکی نظیر اودگارد کم کم جا را برای مارتین باز می کند.

سبایوس: دنی پس از دو فصل قرضی در آرسنال و انجام ۷۷ بازی و ثبت دو گل و پنج پاس گل به رئال مادرید برگشته است. در حال حاضر روی المپیک تمرکز دارد. با زیدان به ندرت بازی کرده اما با آنچلوتی می تواند شرایط را عوض کند. خودش گفته که می خواهد در رئال بماند. بعد از المپیک باید تکلیفش مشخص شود.

ایسکو : بازیکن مالاگایی پس از سه فصل بی ثبات امسال با انگیزه متفاوتی ظاهر شده است. او از نظر بدنی بسیار آماده تر است و شرایط بهتری هم دارد. شایعاتی در مورد حضورش در میلان وجود داشت اما می خواهد در فاصله یک سال مانده به اتمام قراردادش کارلو را راضی کند.

والورده : زیدان همیشه او را اولین آلترناتیو خود می دانسته است. با زیدان حتی در پست دفاع راست هم بازی کرده است. او بسیار دونده و جنگنده است و یکی از ارزشمندترین سرمایه گذاری های باشگاه است که انتظار می رود فصل اینده فصل جا افتادنش در ترکیب باشد.

بلانکو: عملکرد خوبش در هفته های پایانی فصل قبل باعث شد تا رئال قید خریدی دیگر در خط هافبک را بزند. او ذخیره کاسمیرو در زمانی است که بازیکن برزیلی به استراحت نیاز داشته باشد. البته آلابا هم توان حضور در خط هافبک را دارد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

پنج بازیکنی که به تدریج باید جای مثلث خط هافبک رئال مادرید را بگیرند

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ