آس: کوبو می داند که شانسی برای بازگشت به رئال در فصل بعد ندارد

0

رئال مادرید نیوز : آس گزارش داده است که تاکفوسا کوبو هر چند که این روزها آماده درخشش در المپیک در مسابقات در کشورش ژاپن است اما می داند که جایی در رئال در فصل بعد نخواهد داشت.

در حقیقت کوبو در بازی دوستانه مقابل اسپانیا خوش درخشید و روی گل تیمش هم نقش داشت. او می داند که شانسی در رئال در فصل آینده ندارد چرا که هر چند که اوضاع هجومی رئال خوب نیست و به خون تازه نیاز است اما سهمیه بازیکنان غیراروپایی در رئال پر است. میلیتائو، رودریگو و وینیسیوس پاسپورت اروپایی ندارند و در حال حاضر مشکل این جاست که حتی بیل هم به خاطر قانون برگزیت و خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا غیراروپایی محسوب می شود. به همین خاطر کوبو می داند که از نظر قانونی شانسی برای بازگشت به رئال ندارد چرا که هر تیم می تواند فقط سه غیراروپایی داشته باشد.

به همین خاطر کوبو منتظر پیدا کردن تیمی برای خود در فصل آینده است. این بازیکن در فصل گذشته قرضی به ویارئال و ختافه رفت که به ۱۵۰۰ دقیقه هم نرسید و فصل را با دو گل و چهار پاس گل به پایان برد و به همین خاطر است که این بار می خواهد انتخاب بهتری داشته باشد. به نظر می رسد که ویارئال با سبک فوتبال شناورش گزینه مناسبی برای تاکه باشد.

 

 

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

آس: کوبو می داند که شانسی برای بازگشت به رئال در فصل بعد ندارد

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ