استقلال یک – نفت مسجدسلیمان صفر| استقلال با خستگی هم برد/ تیم مجیدی همچنان می برد

0

پایگاه خبری فوتبالی- آبی‌پوشان پایتخت موفق شدند با تک گل سبحان خاقانی شاگردان فکری را شکست دهند و ۳ امتیاز بازی را کسب نمایند.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب رقابت های هفته بیست و هشتم لیگ برتر، باشگاه استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان نفت مسجدسلیمان بود.

شاگردان مجیدی که با ترکیب هجومی ۳-۴-۳ به میدان رفته بودند، از همان دقایق ابتدایی بازی را تهاجمی آغاز کردند و موفق شدند در دقیقه ۷ بازی توسط سبحان خاقانی به گل اول دست پیدا کنند.

نیمه اول این دیدار در ادامه صحنه جنجالی خاصی نداشت و با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید.

در نیمه دوم شاهد بازی جذاب تری از سوی دو تیم بودیم و شاگردان فکری درصدد جبران گل خورده برآمدند و چند موقعیت خطرناک نیز روی دروازه استقلال ایجاد کردند که هیچکدام به گل تبدیل نشد.

آبی‌پوشان نیز موفق به خلق چند موقعیت روی دروازه نفت شدند که همگی بی ثمر بود و در پایان استقلال توانست با تک گل خاقانی تیم نفت را شکست دهد و در جدول ۵۳ امتیازی شود.

ترکیب استقلال

رشید مظاهری، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد نادری، مهدی مهدی‌پور (۹۰- سعید مهری)، آرمان رمضانی (۴۶- ارسلان مطهری)، سبحان خاقانی (۴۶- سیداحمد موسوی)، فرشید اسماعیلی (۸۵- داریوش شجاعیان)، آرش رضاوند (۶۱- مسعود ریگی)، بابک مرادی و مهدی قایدی

سرمربی: فرهاد مجیدی

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

ترکیب نفت مسجد سلیمان

فرهاد مجد کرمانشاهی، سیروان قربانی، بهروز نوروزی‌فرد، سعید کریمی، سجاد جعفری، فرید بهزادی کریمی (۸۳- عباس بوعذار)، محمد بلبلی (۷۵- محمدمهدی محبی)، مسلم مجدمی، ساسان حسینی، مهران امیری و عماد میرجوان (۸۳- فردین رابط) 

سرمربی: محمود فکری

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

شرح گل

استقلال یک – نفت مسجدسلیمان صفر (دقیقه ۷؛ سبحان خاقانی): حرکت تیمی استقلالی ها و پاس آرش رضاوند در گوشه محوطه جریمه به سبحان خاقانی رسید که ضربه بغل پا و زیبای این بازیکن به گوشه دروازه رفت و گل نخست بازی به ثمر رسید.

کارت زرد

عماد میرجوان (۶۴) ساسان حسینی (۷۳)

لحظات حساس

دقیقه ۳۷: یک ارسال به روی دروازه به سیروان قربانی مدافع پیش تاخته نفتی ها رسید که شوت این بازیکن به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵+۱: یک ارسال به روی دروازه با اشتباه سیاوش یزدانی همراه شد و توپ به فرید بهزادی کریمی رسید ولی این بازیکن قادر به کنترل توپ نبود و خود یزدانی توپ را دفع کرد که ضربه یزدانی به مجدمی رسید و شوت این بازیکن با اختلاف بسیار زیاد به بیرون رفت.

دقیقه ۵۳: پاس در عمق ساسان حسینی به میرجوان رسید که نادری توانست توپ را کنترل کند ولی دفع توپ مدافع آبی پوشان بد بود و توپ به فرید بهزادی کریمی رسید و در حالیکه حسینی از دروازه بیرون آمده بود، ضربه چیپ بهزادی کریمی به شکل خطرناکی روی دروازه این تیم فرود آمد.

دقیقه ۶۰: حرکت انفرادی و زیبای قایدی با جا گذاشتن چند مدافع میهمان همراه شد که شوت محکم این بازیکن را کرمانشاهی دروازه بان مسجدسلیمانی ها دفع کرد و توپ برگشتی را اسماعیلی از دست داد.

دقیقه ۶۶: بازیکنان استقلال توسط بابک مرادی و سیداحمد موسوی دوبار فرصت شوت زنی داشتند تا دروازه نفت را تهدید کنند ولی ابتدا تک روی مرادی و سپس تعلل موسوی در شوت زدن باعث شد پاس خوب قایدی به این بازیکن از دست برود.

دقیقه ۷۵: شوت فرشید اسماعیلی از بالای دروازه نفت به بیرون رفت.

دقیقه ۸۱: ارسلان مطهری درون محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه این بازیکن را کرمانشاهی در اختیار گرفت.

دقیقه ۸۳: عباس بوعذار در بدو ورود پشت یک ضربه ایستگاهی قرار گرفت و با اولین لمس توپ، ضربه اش را به سمت دروازه استقلال زد که توپ او به تیرک دروازه برخورد کرد.

۷۴۷۴ / ۶۶۴۱

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

استقلال یک – نفت مسجدسلیمان صفر| استقلال با خستگی هم برد/ تیم مجیدی همچنان می برد

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ