گزینه های رئال مادرید در تابستان ۲۰۲۲: هالند یا لواندوفسکی؟

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید  سالهاست که تلاش می کند خرید کهکشانی داشته باشد و به نظر می رسد که مدیران رئال می دانند که در این تابستان باید خریدی داشته باشند تا کیفیت تیم را بالا ببرند.

در حال حاضر امباپه اولویت اصلی خرید کهکشانی توسط رئال است اما رئال گزینه های دیگری را هم دنبال می کند.. در حقیقت در پست مهاجم نوک باید این نکته را در نظر گرفت که بنزما حالا ۳۳ ساله شده است. ارلینگ هالند مهاجم نروژی دورتموند اصلی ترین گزینه برای رئال است اما فعلا رئال ترجیح می دهد که خرید وی را به ۲۰۲۲ موکول کند یعنی زمانی که رقم فسخ قراردادش به ۷۵ میلیون یورو می رسد. اما در حال حاضر هالند تنها گزینه رئال نیست چرا که جذب روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی نیز در تیر رس خواهد بود.

آس گزارش داده است که لواندوفسکی در نظر دارد که حال و هوایش را تغییر بدهد و رئال مادرید اصلی ترین گزینه اوست.  در حقیقت اکیپ گزارش داده است که روبرت فقط در صورتی حاضر به ترک بایرن می شود که راهی رئال شود و به گزینه های دیگر نظیر بایرن اهمیتی ندارد. از سویی باید این نکته را در نظر گرفت که در تابستان بعدی لواندوفسکی به سال پایانی قراردادش با بایرن می رسد و قیمتش به شکل قابل توجهی کاهش می یابد و به ۵۰ میلیون یورو می رسد.

بدین ترتیب برای سال ۲۰۲۲ رئال هر دو گزینه را در تیررس خود خواهد داشت و می تواند یکی را انتخاب کند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

گزینه های رئال مادرید در تابستان ۲۰۲۲: هالند یا لواندوفسکی؟

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ