جورجینیو واینالدوم : از کودکی طرفدار بارسلونا بودم ؛ با پوچتینو صحبت کرده بودم !

0

اختصاصی بارسا نیوز – به تازگی مراسم معارفه جورجینیو واینالدوم در باشگاه پاری سن ژرمن برگزار شد و ستاره هلندی لیورپول به صورت رایگان به تیم پاری سن ژرمن فرانسه پیوست. این در حالی است که او به بارسلونا بسیار نزدیک بود.

 

هافبک ۳۰ ساله و هلندی در دقایق آخر پاری سن ژرمن را به بارسلونا ترجیح داد. دلیل این موضوع پیشنهاد مالی بالای تیم PSG بوده است که بسیار بیشتر از بارسلونا ارزش داشته است.

 

واینالدوم در این باره گفت :

انتخاب بین بارسلونا و پاری سن ژرمن واقعا دشوار بود ، زیرا از جوانی طرفدار بارسلونا بودم.

 

واینالدوم درباره تماس پوچتینو با او گفت :

پوچتینو قبل از پیوستن به تاتنهام به من نزدیک شده بود ، بنابراین قبلا با او گفت و گو کرده بودم. کل باشگاه باعث شدند که من فکر کنم آن ها مرا دوست دارند ، بنابراین این مسئله در تصمیم من تاثیر داشت.

 

واینالدوم در ادامه در مورد تشابه سبک لیورپول و پاریس گفت :

در لیورپول ما فوتبال بسیار هجومی بازی می کردیم. بازی در خط حمله فلسفه ای است که مناسب من است. PSG تیمی است که این کار را انجام می دهد.

 

جورجینیو درباره ورود به پاری سن ژرمن به رقابت جذب او گفت :

من در پایان قراردادم بودم و چند باشگاه با من تماس گرفتند. وقتی PSG آمد ، همه چیز خوب پیش رفت و من به سرعت قرارداد را امضا کردم.

 

واینالدوم در پایان گفت :

من در باشگاه های که حضور داشتم نشان دادم بازیکنی هستم که می خواهم برنده باشم.من این ذهنیت را دارم که می خواهم بهتر عمل کنم و  از هم تیمی ها و مربیانم بیاموزم. من اطمینان دارم که این ذهنیت را به تیم بیاورم و در اسرع وقت به تمرینات بپیوندم.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

جورجینیو واینالدوم : از کودکی طرفدار بارسلونا بودم ؛ با پوچتینو صحبت کرده بودم !

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ