متئوس فرناندز : بارسلونا به من زنگ هم نزد ؛ کار آن ها بسیار غیر حرفه ای بود !

0

اختصاصی بارسا نیوز – متئوس فرناندز بازیکن سابق بارسلونا از تیم پالمیراس به جمع آبی اناری ها پیوست. او ابتدا به صورت قرضی در تیم رئال وایادولید بازی می کرد و سپس تابستان گذشته به بارسلونا پیوست.

 

او هیچ گاه بازیکنی در سطح بارسلونا نبود و در طول فصل مجموع دقایق او حتی به اندازه یک بازی هم نیود. باشگاه بارسلونا قراردادش را با متئوس فرناندز فسخ کرد و او اکنون به تیم سابق خود پالمیراس بازگشته است.

 

متئوس فرناندز به روزنامه O GLOBO در مورد جدایی از بارسلونا گفت :

من هیچ چیزی نمی دانستم. وقتی آن ایمیل را دیدم ، باور نکردم ( ایمیل فسخ قرارداد ). من در حال معاشرت با همسرم در خانه بودم از باشگاه ایمیلی دریافت کردم که آیا این آدرس ایمیل شما است و من آن را تایید کردم ، سپس ایمیل مربوطه را دریافت کردم.

من ابتدا آن را نفهمیدم به همین دلیل آن را برای وکیلم و مدیر برنامه ام فرستادم و آن ها گفتند این همانند شلیک تو است.

مدتی گذشت و نام من در مطبوعات بود ، بدون مکالمه. هیچ چیزی نبود. آن ها حتی برای سلام و خداحافظی هم با من تماس نگرفتند.

 

متئوس در ادامه گفت :

من نمی دانم این چه دستور العملی بود. زنگ زدن برای صحبت کردن هزینه ای ندارد. این کار غیرحرفه ای است. این کار از طرف باشگاه زشت بود. من هنوز هم نمی دانم این اتفاق چه گونه رخ داد. این کار را به وکلای خود سپرده ام.

 

متئوس درباره بازی در بارسلونا گفت :

من همیشه از کودکی آرزو داشتم در بارسلونا بازی کنم. وقتی به آنجا رسیدم ، آن ها با من مانند یک فوتبالیست برخورد نکردند. من به مدیر ورزشی ( رامون پلانس ) هم این موضوع را گفتم. صرف نظر از بازی کم یا زیاد من بازیکن بارسلونا بودم. من می خواستم با من همانند بقیه رفتار شود. سایر بازیکنان بازی می کردند ، اما من بازی نمی کردم. از این موضوع کمی ناراحت شدم. در برزیل زمانی که من را دیدند با من رفتار دیگری داشتند.

 

متئوس فرناندز در پایان اذعان داشت :

من توانایی و پتانسیل خود را می دانم. این باشگاه نیست که قرار است حرفه من را لکه دار کند. می خواهم در پالمیراس سخت تمرین کنم ، تلاش کنم و بازی کنم. هنوز چیزهای زیادی برای رخ دادن وجود دارد. من می توانم بت پالمیراس شوم.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

متئوس فرناندز : بارسلونا به من زنگ هم نزد ؛ کار آن ها بسیار غیر حرفه ای بود !

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ