ساعت مسابقه کیمیا علیزاده و ناهید کیانی در المپیک

0

زمان بازی کیمیا علیزاده و ناهید کیانی در المپیک ۲۰۲۰ ساعت چنده و کی هست

زمان بازی کیمیا علیزاده و ناهید کیانی ساعت ۵٫۳۰ دقیقه بامداد یکشنبه سوم مرداد ماه است. زمان برگزاری این مسابقه در ژاپن ساعت ۱۰ صبح است.

 

اما مسابقه کیمیا علیزاده و ناهید کیانی اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا دو تکواندوکار ایرانی در مقابل هم قرار می‌گیرند که یکی از تیم پناهجویان در المپیک شرکت می‌کند و دیگری از تیم ایران.

اگرچه به هم رسیدن این دو تکواندوکار ایرانی بعید بود اما در آخرین تغییراتی که صورت گرفته فردا قرار است ناهید کیانی نماینده وزن ۵۷- کیلوگرم ایران با داشتن رنکینگ آخر در میان ۱۷ نفر این وزن و کیمیا علیزاده با داشتن رنکینگ ۱۶، در دور نخست مسابقات این وزن مقابل هم قرار بگیرند.

ناهید کیانی کیمیا علیزاده کجاست بیوگرافی ناهید کیانی بیوگرافی کیمیا علیزاده

تاریخ مسابقه کیمیا علیزاده و ناهید کیانی

روز سوم بازی‌های المپیک برای ورزشکاران کشورمان با مبارزه ناهید کیانی نماینده کشورمان در وزن ۵۷- کیلوگرم مسابقات تکواندوی بانوان مقابل کیمیا علیزاده ملی‌پوش سابق تکواندو ایران که در حال حاضر زیر پرچم پناهجویان به رقابت می‌پردازد، آغاز شد، مبارزه‌ای که در نهایت به شکست ۱۸ بر ۹ بانوی تکواندوکار کشورمان انجامید.

این دیدار در راند نخست با تساوی ۳ – ۳ به پایان رسید، اما در راند دوم با برتری ۴ بر یک علیزاده به پایان رسید تا دو تکواندوکار با برتری ۷ بر ۴ علیزاده، راند سوم را شروع کنند.

کیمیا علیزاده و جید جونز

کیمیا علیزاده در دور سوم وزن ۵۷- کیلوگرم مسابقات تکواندوی بانوان المپیک ۲۰۲۰ توکیو به مصاف جید جونز دارنده دو مدال طلای المپیک رفت و با نتیجه ۱۶ بر ۱۲ پیروز شد.

کیمیا علیزاده در یک چهارم نهایی المپیک ۲۰۲۰

کیمیا علیزاده تکواندوکار ایرانی تیم پناهندگان در یک چهارم نهایی المپیک ۲۰۲۰ به مصاف ژو از چین رفت و با نتیجه ۹ بر ۸ حریف را شکست داد.

کیمیا علیزاده در نیمه نهایی المپیک ۲۰۲۰

در ادامه رقابتهای تکواندوی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، کیمیا علیزاده از تیم پناهندگان در نیمه نهایی وزن ۵۷ کیلوگرم زنان به مصاف تاتیانا مینینا از روسیه رفت که در نهایت با نتیجه ۱۰ بر ۳ شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.

با این حساب ناهید کیانی که در دور نخست از علیزاده شکست خورده بود، دیگر فرصتی برای حضور در گروه شانس مجدد نخواهد داشت و از دور مسابقات کنار رفت. اگر علیزاده فینالیست می شد، کیانی هم می توانست برای کسب مدال برنز تلاش کند که این اتفاق رخ نداد تا تنها نماینده زن تکواندوی ایران از مسابقات المپیک توکیو حذف شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ