ساعت پخش بسکتبال ایران و جمهوری چک المپیک ۲۰۲۰

0

زمان بازی بسکتبال ایران و جمهوری چکساعت چند و کی هست

تیم ملی بسکتبال ایران در سومین حضور خود در المپیک باید به مصاف تیم ملی جمهوری چک برود. مسابقات بسکتبال المپیک توکیو در حالی از بامداد امروز با حضور ۱۲ تیم پیگیری می شود که در نخستین بازی این تورنمنت، ایران به مصاف چک خواهد رفت.

پخش زنده بسکتبال ایران جمهوری چک المپیک توکیو ۲۰۲۰ ساعت ۵:۳۰ بامداد ۳ مرداد به وقت ایران از شبکه سه سیما

ملی پوشان ایرانی که جواز حضور در المپیک توکیو ۲۰۲۰ را در جام جهانی ۲۰۱۹ کسب کردند، حال به عنوان یکی از بهترین تیم های آسیا باید در این رقابت ها حاضر شوند.

پخش زنده بسکتبال ایران جمهوری چک المپیک توکیو ۲۰۲۰ [۳ مرداد]

شاگردان شاهین طبع برای حضور در المپیک کار خود را از رقابت های پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا اردن آغاز کردند. چند بازی تدارکاتی با ژاپن در این کشور و رویارویی با اسپانیا قهرمان جهان، پایان بازی های تدارکاتی ایران بود.

حال بار دیگر و در المپیک توکیو، ایران به عنوان یکی از ۱۲ تیم برتر جهان، مجالی برای خودنمایی دارد. ایران در این رقابت ها با چک، آمریکا و فرانسه هم گروه است و همین قرعه نشان از کار ساخت سروقامتان دارد.

بازی افتتاحیه رقابت های المپیک فردا و با تقابل چک ایران آغاز خواهد شد. گرچه چک به نظر رقیب کم نام و نشانی می رسد، اما آنها که نخستین تجربه المپیک خود را پشت سر می گذارند، در رقابت با قدرت هایی چون کانادا و یونان به المپیک رسیدند. برای تماشای پخش زنده بسکتبال ایران جمهوری چک المپیک توکیو ۲۰۲۰ اما از لینک های زیر استفاده کنید.

پخش زنده بسکتبال ایران و جمهوری چک المپیک توکیو ۲۰۲۰ از تلوبیون

پخش زنده بسکتبال ایران و جمهوری چک المپیک توکیو ۲۰۲۰ از شبکه ۳

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ