گزارش زنده/ نساجی یک – استقلال یک

0

پایگاه خبری فوتبالی- نیمه اول دیدار نساجی و استقلال با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، روی کاغذ این بازی اهمیت خاصی ندارد چرا که ماندن نساجی در لیگ و سومی استقلال قطعی شده منتهی این بازی برای آبی‌ها – که فقط با یک جلسه تمرین راهی قائمشهر خواهند شد – به یک دلیل مهم است.

مجیدی و استقلال از آخرین تقابلشان با ساکت الهامی خاطره خوبی ندارند چرا که الهامی فصل قبل با تراکتور توانست در فینال جام حذفی حریفش را شکست دهد و مانع رسیدن استقلال به جام شود تا فرهاد مجیدی بدون کسب جام از استقلال برود و حالا مجیدی به دنبال بردن یکی دیگر از مربیان استقلالی شاغل در لیگ برتر است و باید دید الهامی چنین اجازه‌ای به او خواهد داد یا اینکه برای دومین بازی متوالی از سد مجیدی و استقلال خواهد گذشت؟ برای نساجی این بازی از این جهت مهم است که در صورت برد مقابل استقلال و تساوی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان مقابل حریفانشان و یا شکست نفت و تساوی مس، دو پله در جدول صعود کند.

نتیجه هفته گذشته: نساجی با نتیجه ۱-۲ ذوب آهن را شکست داد و استقلال با یک گل از سد نفت مسجدسلیمان گذشت.

وضعیت در جدول: نساجی با ۳۲ امتیاز تیم دوازدهم جدول است و استقلال ۵۳ امتیازی تیم سوم جدول است.

یکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰

نساجی – استقلال ساعت ۲۱.۱۵

تیم داوری: بیژن حیدری – سعید علی نژادیان – علیرضا ایلدرم- حامد رنجبر صولتی

ترکیب نساجی:

سعید جلالی راد، سعید غلامعلی بیگی، ایوب کلانتری، حسین زامهران، حامد شیری، کریم اسلامی، حسن نجفی، امیر مهدی جانملکی، محمود قائد رحمتی، اکبر صادقی و شاهین طاهرخانی

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

ترکیب استقلال:

رشید مظاهری، سینا خادمپور، محمد دانشگر، محمد نادری، وریا غفوری، مهدی مهدی‌پور، سعید مهری، داریوش شجاعیان، متین کریم‌زاده، بابک مرادی و آرمان رمضانی

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

شرح گل:

نساجی ۱ – استقلال ۰ (دقیقه ۱۷: کریم اسلامی): محمود قائدرحمتی نفوذ خطرناکی از سمت راست محوطه جریمه استقلال داشت و ارسال کوتاه و زیبایی به مقابل دروازه نساجی فرستاد تا کریم اسلامی با حضور به موقع در محوطه ۶ قدم و پرتاب پای خود گلزنی کند.

نساجی ۱ – استقلال ۱ (دقیقه ۴+۴۵: وریا غفوری): پنالتی اعلام شده به سود استقلال را وریا غفوری در حالی که سعید جلالی‌راد به سمت چپ شیرجه زده بود، به جهت مخالف زد تا تیمش را به گل تساوی برساند.

کارت زرد:

نساجی: ایوب کلانتری(۲۳)، امیرمهدی جان‌ملکی(۳۸)

دقایق حساس:

دقیقه ۳: نفوذ وریا غفوری از جناح راست زمین و ارسال دقیق او را بابک مرادی با ضربه سر زد که جلالی‌راد توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ۷: قائدرحمتی فرار خطرناکی از سمت چپ محوطه جریمه استقلال داشت که شوت محکم او از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۹: ارسال صادقی توسط مدافعان استقلال به شکل ناقص دفع شد تا جان‌ملکی صاحب توپ شود، اما چرخش و شوت زمینی این بازیکن در اختیار مظاهری قرار گرفت.

دقیقه ۲۲: سعید مهری از روی ضربه ایستگاهی میانه زمین قصد گلزنی داشت که جلالی‌راد در دو مرحله توپ را دراختیار گرفت.

دقیقه ۲۹:  شوت راه دور اکبر صادقی دقت لازم را نداشت و توسط مظاهری جمع شد.

دقیقه ۳۹: ضربه ایستگاهی وریا غفوری پس از برخورد به مدافع نساجی به کرنر رفت.

دقیقه ۴۵: قائدرحمتی با توپ‌گیری عالی در میانه زمین موقعیت خطرناکی به وجود آورد که در ادامه توپ دوباره به همین بازیکن رسید که سرتوپ و شوت تماشایی او را مظاهری با واکنش زیبایی به کرنر فرستاد.

دقیقه ۲+۴۵: متین کریم‌زاده در محوطه جریمه نساجی صاحب توپ شد که حسن نجفی روی او خطا کرد تا بیژن حیدری اعلام پنالتی کند.

دقیقه ۴۶: نزدیک بود نساجی با حرکت سریع کریم اسلامی موقعیت جدی برای زدن گل دوم داشته باشد که سینا خادم‌پور او را متوقف کرد، اما داور در این صحنه اعتقادی به اعلام خطا نداشت.

۴۱۵۴

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

گزارش زنده/ نساجی یک – استقلال یک

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ