سردبیر مارکا: اگر الخلیفی راضی نشود، هالند در همین تابستان می آید و امباپه در ۲۰۲۲

0

رئال مادرید نیوز : کارلوس کارپیو سردبیر مارکا گزارش مهمی را در مورد آخرین شرایط انتقال امباپه به رئال مادرید منشتر کرده است:

هر چند که برخی رسانه ها می خواهند از این اتفاق یک ماجرای دراماتیک بسازند اما نقل قول امباپه که گفته بود:” بزرگترین رویای من بردن چمپیونزلیگ با پی اس جی است” و چهارشنبه منتشر شد هیچ تاثیری در مسیر انتقالش به رئال مادرید نگذاشته است. این صحبت ها در ماه می انجام شده است. در حقیقت امباپه و نیمار صحبت هایی دوستانه مثل دو رفیق با هم داشتند که در ابتدا در مورد قهرمانی جام جهانی صحبت کردند و امباپه همان حرفهایی را در این  مصاحبه زده که می دانسته باید بزند.

جدا از این نقشه رئال برای خرید امباپه ادامه دارد. در حقیقت رئال مادرید از این مصاحبه نگران نشد چرا که به صورت مستقیم با امباپه و اطرافیانش در ارتباط هستند و می دانند که این پی اس جی است که در مسیر قرار دارد و مشکل سازی ایجاد می کند و کیلیان به هیچ وجه بخش مشکل ساز ماجرا نیست.  در حقیقت رئال می داند که خود امباپه می خواهد به رئال بیاید و زمان هم به سود رئال حرکت می کند.

مدیران رئال نقشه خرید امباپه را به صورت کاملا روشنی طی می کنند هر چند که هواداران تا حدودی نگران هستند. رئال مادرید چند هفته پیش اولین تماس مستقیم خود را با پی اس جی داشته است. در آن زمان پی اس جی اعلام کرد که حاضر به مذاکره نیست. رئال انتظار این جواب را داشت. گام بعدی هفته گذشته بود که امباپه به تمرینات تیم پاریسی برگشت و به پوچتینو اعلام کرد که قراردادش را تمدید نمی کند آن هم در حالی که قراردادش در سال ۲۰۲۲ به اتمام می رسد. امباپه با این کار نشان داد که موضعش در مورد پیوستن به رئال مادرید چقدر جدی است.

امباپه و رئال مدتهاست که نقشه راه را مشخص کرده اند. در حقیقت  هر دو طرف به این نتیجه رسیده اند که در این تابستان نباید پی اس جی را عصبانی کنند و گامها را باید با دقت و ارامش بردارند. امباپه خیلی با آرامش به پی اس جی اعلام کرده که قراردادش را تمدید نمی کند اما حاضر است که تا روز پایانی قرارداد در پی اس جی بماند و به اهداف ورزشی کمک کند و بعد از ان به صورت رایگان جدا خواهد شد. هر چند که طبیعتا این موضع نشانگر آن است که از این که پی اس جی به صورت مسالمت آمیز اجازه رفتنش در همین تابستان را بدهد هم استقبال می کند.

در حال حاضر زمان به سود رئال حرکت می کند. در حقیقت هر چند که الخلیفی گفته که نه امباپه را می فروشد و نه رایگان از دستش می دهد اما وقتی کیلیان حاضر به تمدید نشود هیچ راه دیگری پیش رویش نخواهد داشت. او یا باید در همین تابستان به رئال رضایت بدهد یا رئال در روز اول ژانویه می تواند به صورت رسمی خرید امباپه را در تابستان ۲۰۲۲ اعلام کند. رئال فعلا این حس را دارد که پی اس جی هر چقدر هم سرسخت نشان بدهد غیرممکن است که حاضر شوند تا یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال دنیا را بدون دریافت حتی یک یورو از دست بدهند. پی اس جی یک ماه فرصت دارد تا بپذیرد که امباپه را با مبلغی در حدود ۱۵۰ میلیون یورو به رئال بفروشد یا این که او را بدون دریافت هیچ پولی از دست بدهد. البته رئال مادرید مبلغی بین ۴۰ تا ۵۰ میلیون یورو را به عنوان پاداش انتقال در سال ۲۰۲۲ به پی اس جی می پردازد. الخلیفی می داند که امباپه که سه سال حاضر به تمدید نشده بعید است که به یک باره و در چهار ماه آینده نظر خود را تغییر  بدهد.

فعلا قطری ها می خواهند در ظاهر از غرور خود دفاع کنند و بگویند که باشگاهی فروشنده نیستند اما نباید فراموش کنند که این باشگاه برای رعایت فیرپلی مالی و برای حل مشکلات مالی خود باید برخی بازییکنان را بفروشد. از سویی رئال مادرید هم پس از فروش واران و با توجه به این که یک سال و نیم است که هزینه ای برای خرید بازیکنان نکرده شرایط مالی سالمی دارد و  برای خرید یا پرداخت دستمزد امباپه ۲۰۰ میلیون یورو در اختیار دارد و فروش احتمالی سبایوس، اودگارد یا یوویچ می تواند به درآمدزایی رئال کمک بیشتری کند و پول خرید امباپه را جور کند. از سویی باید این نکته را هم در نظر گرفت که جدایی راموس و واران باعث شده تا رئال مادرید از پرداخت مجموعا حدود ۱۸ میلیون یورو دستمزد سالانه آنها معاف شود که این دستمزد نصیب امباپه می شود. از سویی رئال در سال ۲۰۲۲ نیز با جدایی بازیکنانی نظیر بیل، ایسکو و مارسلو فشار دستمزدها را همچنان کمتر خواهد کرد.

فعلا نقشه رئال برای خرید امباپه در فاصله یک ماه و یک روز تا پایان نقل و انتقالات مشخص است : رئال کاملا اطمینان دارد که پی اس جی تن به مذاکره خواهد داد. اگر پی اس جی تماس نگیرد رئال در هفته های پایانی آگوست دوباره با پاریسی ها تماس خواهد گرفت. اگر پی اس جی باز هم پاسخ منفی بدهد رئال به سراغ هالند می رود که البته خرید ارلینگ نیز آسان نیست اما رئال مادرید پول کافی را برای این خرید دارد و از سویی روابط رئال با دورتموند خیلی بهتر از پی اس جی است. بدین ترتیب رئال در این تابستان هالند را می خرد و امباپه رادر سال ۲۰۲۲ رایگان به خدمت می گیرد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

سردبیر مارکا: اگر الخلیفی راضی نشود، هالند در همین تابستان می آید و امباپه در ۲۰۲۲

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ