کمک ۲۶۱ میلیونی لالیگا به رئال مادرید؛ پایان «گدابازی» پرز؟

0

رئال مادرید نیوز : لالیگا با شرکت سرمایه گذاری CVC به توافق رسیده است تا ۲.۷ میلیارد یورو به دست این سازمان برسد. این مبلغ قرار است که صرف فوتبال مردان و زنان و فوتبال نیمه حرفه ای می شود.

از این مبلغ قرار است که مبلغ مشخصی نصیب باشگاه ها بر اساس اهمیتشان در لالیگا شود تا با ضررهای ناشی از کرونا مبارزه کنند. به طور مثال ۲۶۱ میلیون یورو به حساب رئال مادرید واریز می شود. لالیگا به باشگاه ها اجازه می دهد که فقط ۱۵ درصد از این مبلغ را صرف نقل و انتقالات کنند و بدین ترتیب رئال مادرید ۳۹ میلیون یوروی دیگر هم برای نقل و انتقالات در اختیار خواهد داشت.

رئال مادرید در تابستان قبلی و تابستان کنونی با احتساب درآمد فروش ها و دستمزدها توانسته حدود ۱۵۰ میلیون یورو درآمدزایی کند اما با این وجود فلورنتینو به بهانه پول نداشتن ترکیب رئال را تضعیف کرده است. در این مدت رئال بازیکنانی نظیر واران و راموس را از دست داده و آلابا که دفاع چپ تخصصی است را برای جانشینی آنها خریده و هیچ خرید دیگری قرار نیست در خط دفاعی داشته باشد. از سویی سه سال بعد از رفتن رونالدو همچنان جانشینی برای وی خریده نشده است، کاسمیرو و بنزما هیچ جایگزینی در ترکیب ندارند و …

در حالی که کل تیم های دنیا بعد از کرونا ترکیبشان را تقویت کرده اند و حتی تیمی نظیر اتلتیکو هم دست به جیب شده، پرز به بهانه پول نداشتن خریدی نداشته است در حالی که به نظر می رسد واقعیت چیز دیگری است: پروژه سانتیاگو برنابئوی جدید، رئال مادرید را از نظر مالی ویران کرده است. پرز رویای این را در سر دارد که روزی نامش روی نام ورزشگاه برود و به همین خاطر این پروژه عظیم را آغاز کرده است، پروژه ای که به نظر می رسد رئال مادرید را تبدیل به «میلان جدید فوتبال اروپا» خواهد کرد.

حالا باید دید که با تزریق جدیدی که از جانب لالیگا به رئال مادرید صورت می گیرد، آیا باز هم پرز و نزدیکانش بحث پول نداشتن را ادامه می دهند و «گدابازی» ادامه دارد یا بالاخره هواداران ترکیبی درخور را در تیم خواهند دید.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

کمک ۲۶۱ میلیونی لالیگا به رئال مادرید؛ پایان «گدابازی» پرز؟

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ