مارکا: رئال مادرید به فروش یوویچ فکر می کند اما خودش می خواهد بماند

0

رئال مادرید نیوز : لوکا یوویچ دو سال پیش با ۶۰ میلیون یورو از آینتراخت به رئال آمد آن هم در حالی که بارسا، چلسی و بایرن هم او را می خواستند. این بازیکن به خاطر فصل درخشانش در آینتراخت و ثبت ۲۷ گل با امیدهای زیادی به رئال آمد. یوویچ اما در فصل اولش دو گل کم ارزش مقابل لانس و اوساسونا زد و در فصل گذشته نیز هیچ گلی نزد تا در نیم فصل دوم قرضی به آینتراخت برود. حالا در حال حاضر به نظر می رسد که یوویچ را می توان یک خرید کاملا ناکام به شمار آورد.

رئال مادرید در حال حاضر به فروش یوویچ فکر می کند در حالی که خود این بازییکن روی ماندن نظر دارد. در حقیقت یوویچ نمی خواهد جدا شود و می خواهد ثابت کند که لیاقت ماندن در رئال را دارد. لوکا می داند که انتظارات را برآورده نکرده است. او در دو فصل در رئال فقط ۱۰۱۴ دقیقه در ۳۲ بازی داشت و حس می کند که با آنچلوتی شرایطش بهتر از زیدان خواهد بود.رئال مادرید هیچ بازیکنی را به جدایی وادار نمی کند هر چند که در حال حاضر سه تا چهار بازییکن باید بروند. جدایی کوبو به علت مشکل پاسپورت غیراروپایی قطعی است و وایخو، سبایوس و ایسکو در لیست فروش هستند. از سویی اودگارد هم به اصرار خودش شاید جدا شود.

یوویچ که در بازی با گلاسکو رنجرز نمایش ضعیفی داشت یکشنبه مقابل میلان فرصت دیگری دارد تا نشان بدهد که می توان به او اعتماد کرد. آنچلوتی فعلا رویش حساب می کند چون چاره دیگری هم ندارد و مجبور است که روی ماریانو و یوویچ به عنوان ذخیره های بنزما حساب کند.

اگر میلان راضی به جدایی شود مشتریانی در ایتالیا خواهد داشت و گفته می شود که اینزاگی سرمربی جدید اینتر به او علاقمند است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

مارکا: رئال مادرید به فروش یوویچ فکر می کند اما خودش می خواهد بماند

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ