پیروزی درخشان و قاطعانه زنان رئال مادرید در اولین بازی دوستانه در اتریش

0

رئال مادرید نیوز : زنان رئال مادرید در اولین بازی دوستانه پیش فصل خود پیروز شدند. در فاصله یک ماه تا بازی حساس زنان رئال در مرحله راهیابی به چمپیونزلیگ ، تیم آزنار با ستارگان جدید خود نمایش خوبی مقابل اسپارتا پراگ داشت. در این بازی چهار خرید جدید (جرارد، روسیو گالوز، زورنوزا و ناهیکاری) در ترکیب اصلی حضور پیدا کردند.

زنان رئال مادرید ریتم خوبی را در بای مقابل اسپارتا پراگ در جام کایف داشت. تیم داوید آزنار جمعه شب نیز باید بازی دیگری مقابل سلتیک گلاسکو از ساعت ۲۲ داشته باشد. ملین جرارد در این بازی درون دروازه قرار گرفت که نیاز به تحرک خاصی نداشت و ناهیکاری در خط حمله، زورنوزا در خط هافبک و روسیو گالوز در خط دفاعی قرار گرفتند. آخری روی یک کرنر توانست گل بزند و از سویی یک پاس گل هم داد.

رئال مادری ددر این بازی خیلی برتر از حریف بود و هر چند که موقعیت های زیادی را از دست دادند اما در نیمه اول با نتیجه سه بر صفر پیش افتادند. مارتا کاردونا فرم خوب فصل گذشته اش را حفظ کرد و درخشان بود. در نیمه دوم و در حالی که رئال با سه گل پیش بود بقیه خریدهای تابستانی یعنی استر گونزالس و آتنئا در خط حمله و لوسیا رودریگز در خط دفاعی فرصت بازی پیدا کردند.  در نهایت در نیمه دوم اتفاق خاصی رخ نداد و رئال با نتیجه سه بر صفر پیروز شد. حالا رئال باید آماده بازی بعدی مقابل سلتیک گلاسکو شود.

ترکیب رئال مقابل اسپارتا پراگ بدین شرح بود: ملین جرارد، کنتی، روسیو گالوز، پیتر، اولگا، کاسی، ترسا آبییرا، مایته اوروز، کلودیا زورنوزا، مارتا کاردونا و ناهیکاری. از سویی این بازیکنان هم توانستند  بازی کنند: استر گونزالس، مارتا کوردرا، لوسیا رودریگز، ایوانا آندرس، لورنا، آتنئا و پیچی.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

پیروزی درخشان و قاطعانه زنان رئال مادرید در اولین بازی دوستانه در اتریش

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ